Gå til innhold

Menskopp: For en oppfinnelse!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brukt for første gang nå, og må si jegver positiv overrasket! Merker ikke at den er der inne engang, og jeg trenger ikke bind fordi ingenting lekker ut!! Fantastisk!! Anbefales på det sterkeste. Skal aldri tilbake til bind/tamponger

Anonymous poster hash: 3b370...f62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynner å bli lei disse reklameinnslagene. Det er jo selvsagt flere jenter som er blitt medlem her inne og poster "over the top" begeistra innlegg om mensekopp for å få solgt disse på ei nettside. Lett å gjennomskue! 

Anonymous poster hash: 034e7...e72
Skrevet

Begynner å bli lei disse reklameinnslagene. Det er jo selvsagt flere jenter som er blitt medlem her inne og poster "over the top" begeistra innlegg om mensekopp for å få solgt disse på ei nettside. Lett å gjennomskue!

Det har absolutt vært noen reklameinnlegg i noen av trådene, men sannheten er at menskopp faktisk er genial! Jeg vet ikke om noen som har gått tilbake til bind eller tamponger etter å ha prøvd en.

Anonymous poster hash: fee73...c11

Skrevet

Menskopp er jo helt genialt! Akkurat oppdaget den jeg også, skal absolutt ikke tilbake til bind eller tampong 😃

Skrevet

Jeg postet forrige innlegg..og jeg har ingen reklameinntekter. Men jeg burde hatt! Det er en fantastisk oppfinnelse.

Miljøvennlig er det også.

Har til gode for å se norske steder som selger det faktisk. Keeper kanskje? Men det er i naturgummi...så tror ikke den er så populær. Aldri sett det på apotek heller

Nei...jeg tror folk bare vil fortelle om menskopp fordi det er revolusjonerende.

Anonymous poster hash: 937b2...a7e

Skrevet

Er ikke det ganske kvalmt? Å "tømme" den? Vet ikke hvordan deres mens er, men jeg har ganske mye klumper (koagulert blod/slimhinne) og holder på å spy bare jeg ser noe sånt på tampongen. Kan ikke tenke meg å snu herligheten å kaste i do.

Hvordan gjør man det noenlunde diskret på jobb? Hos oss har selve doen dør, men vask er felles.

Anonymous poster hash: a2359...d6f
Skrevet

Er ikke det ganske kvalmt? Å "tømme" den? Vet ikke hvordan deres mens er, men jeg har ganske mye klumper (koagulert blod/slimhinne) og holder på å spy bare jeg ser noe sånt på tampongen. Kan ikke tenke meg å snu herligheten å kaste i do.

Hvordan gjør man det noenlunde diskret på jobb? Hos oss har selve doen dør, men vask er felles.

Anonymous poster hash: a2359...d6f

Jeg synes også tamponger er ekle nå..så det kommer vel an på hva man blir vant til.

I motsetning til tampong så lukter ikke menskopp, så det er egentlig lite ekkelt. Koagler? Tja..vet ikke, ser ikke så nøye på innholdet.

Tømmer i do og tørker litt med dopapir hvis jeg ikke får vasket den på jobb.

Men nå trenger jeg aldri å tømme den utenom hjemme morgen og kvelden

Skrevet

Det har absolutt vært noen reklameinnlegg i noen av trådene, men sannheten er at menskopp faktisk er genial! Jeg vet ikke om noen som har gått tilbake til bind eller tamponger etter å ha prøvd en.

Jeg har prøvd den, og syns i teorien det er en fantastisk oppfinnelse! Får den lett inn og ut, og lekker ikke - men begynnerå lure på om jeg er feilkonstruert der nede, for jeg kjenner i motsetning til andre absolutt at den er der. Et eller annet ubehagelig "vakumsug"... Irriterende!

Anonymous poster hash: 385d7...90d

Skrevet

Hurra for hormonspiral. Ingen mens på 10 år👏🏻👏🏻 (Kanskje jeg har aksjer i Farmagon??).

Anonymous poster hash: a2435...9b6

Skrevet

Hvilken type menskopp er best?

Jeg liker ladycup bedre enn diva cup.

Skrevet

Jeg liker ladycup bedre enn diva cup.

Og jeg liker best meluna shorty sport, den rommer mindre enn de normalt store, men jeg blør ikke så mye at jeg trenger større en den minste på markedet.

Skrevet

Noen som har erfaring med organicup?

Anonymous poster hash: 41759...c5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...