Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #1 Skrevet 26. september 2016 Har hørt at det finnes noen spesielle bånd man kan kjøpe til barn med spesielle behov hvor man slipper kø.. Stemmer dette? Hvordan får jeg kjøpt dette? Anonymous poster hash: cfbb8...f11
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #2 Skrevet 26. september 2016 Du må ha med ledsagerbevis. Så får du det på billettkontoret. Koster ikke noe. Kun barnet med diagnose som får, men har selvfølgelig lov til å ha med en å kjøre med. Anonymous poster hash: e1e67...de6
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #3 Skrevet 26. september 2016 Du kjøper det ikke, du får det hvis barnet har behov for det. Vi har pleid å få det ved fremvisning av ledsagerbevis, vet ikke om man må ha noe annen dokumentasjon hvis man ikke har det. Nå for tiden er det veldig lite kø der da. Anonymous poster hash: 32ea5...91e
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #4 Skrevet 26. september 2016 ledsagerbevis får ikke barnet før det er 8 år, men vi hadde med legeerklæring med diagnose. Ikke hatt noe problem med det. Anonymous poster hash: ff6c1...4c3
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #5 Skrevet 26. september 2016 Utfordringen er dersom hele familien reiser for å kose seg og det kunnet ledsager og barnet med spesielle behov som får gå foran. Da er man avhengig av å være flere voksne ettersom hvor mange barn man har. Anonymous poster hash: 028af...d94
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #6 Skrevet 26. september 2016 Utfordringen er dersom hele familien reiser for å kose seg og det kunnet ledsager og barnet med spesielle behov som får gå foran. Da er man avhengig av å være flere voksne ettersom hvor mange barn man har. Anonymous poster hash: 028af...d94 Det er sant, mye bedre ordning på Legoland, der man får ha med 3 ledsagere. Anonymous poster hash: 32ea5...91e
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #7 Skrevet 26. september 2016 Det er sant, mye bedre ordning på Legoland, der man får ha med 3 ledsagere. Anonymous poster hash: 32ea5...91e Vi fikk for øvrig 2 armbånd en gang, da barnet uttrykte at han gjerne ville kjøre med begge foreldrene. Da gikk faren også med et, så var jeg ledsageren deres, men det er ikke noe vi har turt å spørre om flere ganger. Men det går jo an å forhøre seg om muligheten hvis man er alene med flere barn, det kan godt hende de har forståelse for situasjonen. Anonymous poster hash: 32ea5...91e
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #8 Skrevet 26. september 2016 Gutten min fikk ledsagerbevis da han akkurat hadde fullt 7, så jeg tror det er forskjellig praksis rundt omkring. Anonymous poster hash: 8e371...ba7
Gemini77 Skrevet 26. september 2016 #9 Skrevet 26. september 2016 Vi har ledsagerbevis og viser det alltid frem på tusenfryd for å få gratisbillett for ledsageren hans. Men aldri fått nåe eget bånd? Ikke har vi spurt om det heller da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå