Gå til innhold

Villa Paprika på Snap 😨

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som så den hun la ut i går? Sånt er vel ulovlig å si om andre? Er i sjokk her for jeg trodde ikke det om henne.

Anonymous poster hash: 5734a...b55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du? Samtalen med hun venninnen?

Anonymous poster hash: c2bd6...41b

Skrevet

Det var ikke bra, og han burde anmelde for det i går og for alt det andre hun har skrevet om ham.

I bloggen så jeg dessuten at Lindex sponser og bruker en fireukers modell! Er det mulig? Sånt liker jeg dårlig, og det skal Lindex få beskjed om!!

Anonymous poster hash: f938b...3f6

Skrevet

Hva var det som var ulovlig?

Anonymous poster hash: 6d2b6...34c

Skrevet

Det var ikke bra, og han burde anmelde for det i går og for alt det andre hun har skrevet om ham.

I bloggen så jeg dessuten at Lindex sponser og bruker en fireukers modell! Er det mulig? Sånt liker jeg dårlig, og det skal Lindex få beskjed om!!

For det tror du Lindex bryr seg mye om!?

Og hva er det som er så galt med at de bruker en baby som modell?

Anonymous poster hash: 37af2...a8e

Skrevet

Høns!

Anonymous poster hash: 271be...544

Skrevet

Hun klager alltid over at hun blir mobba, og så sier hun alt mulig stygt om faren til sitt eget barn på snap og i bloggen!

De barna som jobber som modeller har kontrakter som regulerer alt. At Lindex bruker en nyfødt som modell uten at hun kan si ja eller nei engang er ikke greit. At mora holder på som hun gjør bidrar til at det blir enda verre.

Skrevet

Bla bla bla.... skaff dere et liv.

Anonymous poster hash: e0221...1e4

Skrevet

Det er lov å reagere på noe sånt som blir lagt ut offentlig! Ta hersketeknikkene dine og hut deg ut!

Skrevet

Uansett hva en måtte mene, så er ikke det greit mot en tredjepart. Helt på viddene om jeg skal få mene det riktig. Dette er tross alt faren til ungen hennes som er med på å betaler bidraget til henne. Vær glad at han har seg en jobb!

Anonymous poster hash: b5ec0...fdf
Skrevet

Jeg fikk klump i magen av alt det der snapgreiene hennes igår kveld jeg. Hun fremstår ekstremt umodent. Tyder hvert fall på at hun ikke er over bruddet når hun føler for å snakke om han - med hele Norge som tilhørere.

Anonymous poster hash: aaff2...4f1

Skrevet

Jeg fikk klump i magen av alt det der snapgreiene hennes igår kveld jeg. Hun fremstår ekstremt umodent. Tyder hvert fall på at hun ikke er over bruddet når hun føler for å snakke om han - med hele Norge som tilhørere.

Anonymous poster hash: aaff2...4f1

Enig med deg! Hva med å la slikt være privat? Blir nesten uvel av alt hun deler med gud og hvermann.. Det får da være grenser. Tenk så pinlig det må være for henne etterhvert når hun får dette litt på avstand... Og ikke minst for de stakkars barna 😳

Anonymous poster hash: 0b4a0...0ee

Skrevet

Hva er greia egentlig? Har ikke fulgt med på bloggen hennes eller snap, men ble nysgjerrig nå...

Anonymous poster hash: 4b0fa...be1

Skrevet

Hun har to barn med en mann, ble sammen med bestekompisen til mannen, skilte seg med mannen, det ble slutt med nummer to i fjor sommer, hun ble gravid med han i jula selv om det var slutt, han fikk seg ny dame, hun er forbanna.

Jeg likte bloggen og Camilla, men i går ble det helt tydelig at jeg rett og slett er blitt rundlurt. Det er Camilla som mobber og hetser og jeg føler meg dum som ikke skjønne opplegget før nå.

Skrevet

Var de bestevenner? Huffda :(

Anonymous poster hash: 90051...794

Skrevet

Tråden er moderert for ryktespredning og omtale av 3 person.

MB, moderator

Skrevet

Hva heter hun på snap?

Anonymous poster hash: ca464...e9b

Skrevet

Stakkars mann. Den dama tar ufinhetene til nye høyder. Fikk vondt inni meg.

Skrevet

Hvorfor i hule heite gidder noen å være venne med henne på Snap???

Det må jo være en straff ...

Skrevet

Går det an å bli venner med henne på snap nå og få vite hva hun har sagt, eller er den snap'en borte?

Anonymous poster hash: afe0d...bab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...