Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #1 Skrevet 26. september 2016 Kan dere fortelle meg litt om hvordan dere "gjør" dette, gi meg litt inspirasjon? Jeg og mannen har akkurat funnet ut at vi begge tenner litt på dette, jeg med å ikke ha kontroll, at han bestemmer og er hardhendt og røff, og han tenner skikkelig på å ha kontrollen. Foreløpig har vi kommet dit at han holder hendene mine fast, "lugger", holder rundt halsen min og litt slike ting. Og dette ELSKER jeg!! Men hvordan går vi videre? Og hva kan jeg gjøre for å tenne han ekstra, hvordan er dere som er underdanige? Vi forsøker å snakke om dette, men han syns nok det er litt flaut og vanskelig å formidle hva han vil ha av meg. Noen som har noen gode tips? Jeg leser 50 shades til øynene blir store og våte, men trenger mer! Anonymous poster hash: 86e45...8ce
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #2 Skrevet 26. september 2016 Du er subimissive og han dominant. Sjekk www.smil-norge.no. Der vil du finne likesinnede, lese hva andre gjør i forum, diskutere, lese noveller og få kontakt med andre i samme situasjon. Anonymous poster hash: 9aa38...3f0
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #3 Skrevet 26. september 2016 Du er subimissive og han dominant. Sjekk www.smil-norge.no. Der vil du finne likesinnede, lese hva andre gjør i forum, diskutere, lese noveller og få kontakt med andre i samme situasjon. Anonymous poster hash: 9aa38...3f0 Tusen takk Anonymous poster hash: 86e45...8ce
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #4 Skrevet 26. september 2016 Han holder meg fast, evt binder meg fast, slenger/drar meg rundt for bytte av stillinger, kvelertak (men ikke helt sånn at jeg ikke får puste). "Tvinger" meg til å gjøre ting med ham. For meg er det egentlig ikke røft nok, han er lott for forsiktig med meg, redd for å skade meg. Anonymous poster hash: ea1e4...ed6
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #5 Skrevet 26. september 2016 Han holder meg fast, evt binder meg fast, slenger/drar meg rundt for bytte av stillinger, kvelertak (men ikke helt sånn at jeg ikke får puste). "Tvinger" meg til å gjøre ting med ham. For meg er det egentlig ikke røft nok, han er lott for forsiktig med meg, redd for å skade meg. Anonymous poster hash: ea1e4...ed6 Takk for svar. Min er også redd for å gjøre meg for vondt, spesielt når han har henda rundt halsen. Han blir veldig revet med, men blir nok litt nervøs☺️ Jeg digger det når han blir så vill. Hva mer kunne du ønske deg? Anonymous poster hash: 86e45...8ce
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #6 Skrevet 27. september 2016 jeg og nye typen prøvde for litt siden. han var helt rå.. vi glemte kodeord. så de ente med at jeg gråt fordi han ble for voldsom😂 for jeg sa han ikke skulle slutte om jeg skrek nei eller slutt.så nå har vi kodeord🙈 han slutter med engang jeg sier de. han pisker meg på rumpen og lårene. tar meg i rumpa. holder meg fast. biter i halsen og nakken. binder meg fast. Anonymous poster hash: eedee...de1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå