Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #1 Skrevet 26. september 2016 i en alder av 30 år innser jeg at jeg må ta noen grep å gå litt på skole. Jeg er i full jobb i dag, men jeg blir mer og mer lei og får mer og mer lyst til å slutte med det jeg gjør, så må tenke andre muligheter før jeg blir en "naver".. Jeg ønsker meg egentlig en type "kontor" jobb, der jeg gjerne samarbeider med andre men også kan jobbe litt alene. Ønsker meg minst 400.000 i året. Og helst litt "fleksitid", altså, om jeg kan ta en legetime kl 0830 uten at det må møbleres på hele arbeidsdagen for andre. Det aller beste er jo å søke på jobber, og ikke gå på skole men regner med at jeg må ta skole / kurs, men helst ikke mer enn to, tre år? Jeg har dessverre ikke så mye skole eller kurs bak meg. (Føler meg litt dum jeg vet til og med så lite om jobbmuligheter at jeg må be om deres hjelp! ) Noen jobb-forslag til meg? Anonymous poster hash: f17bc...acc
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #2 Skrevet 26. september 2016 Regnskapsfører. finnes mange kurs om det. Da blir det ofte mye jobb rundt årsavslutning osv. Men som regel kan man flekse litt.. Anonymous poster hash: 7b195...ac9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå