Gå til innhold

Er sekretær i FAU

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sekretær i FAU og skriver referat fra FAU møtene. På torsdag skal skolen ha felles foreldremøte. Tror dere jeg skal skrive referat da også?

Anonymous poster hash: 2597b...5e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er det ingen automatikk i!

Somregel her er det klassekontaktene som skriver referat fra foreldremøter, fau har bare fau.

Skrevet

Nei det er det ingen automatikk i!

Somregel her er det klassekontaktene som skriver referat fra foreldremøter, fau har bare fau.

De som er med i FAU her, er de som er klassekontakter. HI

Anonymous poster hash: 2597b...5e2

Gjest Antarctica
Skrevet

Her tror jeg det er skolen som skal sende ut referat. Det er jo skolen som kaller inn til møtet, ikke FAU.

Skrevet

Hos oss var det FAU som var med og arrangerte felles foreldremøte, dermed var det også naturlig at sekretæren skrev referat.

Anonymous poster hash: 63f4f...554

Skrevet

Hos oss var det FAU som var med og arrangerte felles foreldremøte, dermed var det også naturlig at sekretæren skrev referat.

Anonymous poster hash: 63f4f...554

Skrevet

Den som er ansvarlig for møtet skriver referat. Har skolen innkalt er det skolens møte og de skal dokumentere møtet med eget referat.

Fau jobber ikke for skolen så ingen referatplikt.

Fau-møter er noe annet.

Anonymous poster hash: fb215...ddb

Skrevet

Er skolen som arrangerer, men vi i FAU skulle lage enten kake (langpannekake) eller ta med fruktfat. Er ny i dette, jeg skal lage kake. Hadde dere hatt den i langpanna eller på kakefat? HI

Skrevet (endret)

Da må du høre med læreren. For det er nok ulik praksis blant de ulike skolene.😊

Endret av Mamma_til_2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...