Gå til innhold

Bilstol pose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe som kommer godt med, når man får vinterbaby? 

Voksi sine poser ser svært varme ut.

Erfaringer noen? 

Anonymous poster hash: b6f01...cb0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke bruk for dette til min november baby.

Skrevet

Jeg var fornøyd med det til min november baby. Deilig å slippe å kle på de masse tøy hvis de skal bare inn og ut av bilen. Hadde bare lue og trakk opp glidlåsen når vi kom inn i varm bil.

Anonymous poster hash: 05ec3...456

Skrevet

Jeg var fornøyd med det til min november baby. Deilig å slippe å kle på de masse tøy hvis de skal bare inn og ut av bilen. Hadde bare lue og trakk opp glidlåsen når vi kom inn i varm bil.

Anonymous poster hash: 05ec3...456

Hvilken pose hadde du?

Anonymous poster hash: b6f01...cb0

Skrevet

Jeg synes det var veldig praktisk med bilstolpose. Har en oktober- og en februarbaby.

Skrevet

Hvis dere kjører mye bil så kanskje.

Jeg har aldri savnet det. Ville også blitt for varmt på lange turer i varm bil

Anonymous poster hash: e5bec...ba5

Skrevet

Hadde ikke til eldste og savnet det heller ikke. Men fikk det til yngste og det var veldig praktisk. Brukte den også i søskenvogna, der det ikke var plass til vanlig pose.

Anonymous poster hash: fc815...da4

Skrevet

min var født i Februar, var supert her

Skrevet

Jeg hadde ikke tenkt å kjøpe men arvet en og var veldig glad for det. Jeg likte den veldig godt. Brukte den også i vognen den første tiden når jeg synes babyen druknet i den vanlige vognposen.

Skrevet

Hadde maxicosi sin. Brukte den lenge. Passe tykk, så kunne bruke den høstvær tidlig vår også.

Anonymous poster hash: 8f321...181

Skrevet

Hvis dere kjører mye bil så kanskje.

Jeg har aldri savnet det. Ville også blitt for varmt på lange turer i varm bil

Anonymous poster hash: e5bec...ba5

Ble ikke for varmt nei. Mye enklere å dra opp og ned glidelåsen på en pose enn å kle av og på nyfødt baby, synes jeg da :)

Skrevet

Helt genial!  Hadde Voksipose. 

Det blir ikke for varmt heller, for man drar bare ned glidelåsen. 

Anonymous poster hash: af5c6...1fd
Skrevet

Hadde det til min novemberbaby. Helt supert. Slipper å kle av og på baby klær til og fra bilen. Og åpner bare posen i bilen.

Husk at barn ikke skal sitte med tykke ytterklær på seg i bilsete. Derfor er posen også genial ☺️

Anonymous poster hash: 7282b...d71

Skrevet

Posen er noe av det mest geniale jeg kjøpte! Hadde definitivt kjøpt det!

Skrevet

Jeg hadde det til første som var født om høsten og syntes det var genialt. Trente ikke kle på baby noenting, bare sette rett i bilen. Det beste var at hun ikke trengte å sitte i en etterhvert varm bil med utetøy. Når bilen ble god og varm og mini sov var det bare å dra ned glidelåsen på posen.

Skrevet

Brukte det mye til begge mine. Kjøpte brukt.

Anonymous poster hash: 2bf90...5d6

Skrevet

Hadde det til min nr to som er født i januar. Synes det var veldig kjekt! Er godt å slippe å kle på så mye klær- og ikke minst veldig mye tryggere å ikke ha mye klær under selene. 

Jeg kjøpte brukt så kostet heller ikke mye. Hadde voksi sin. Vurderer å finne den frem igjen nå utover høsten.

Anonymous poster hash: a4d8b...e7b
Skrevet

Jeg har Easygrow lite bilstolpose. Den er tynnere enn disse dunposene så her på Østlandet fungerer den veldig bra. Den er vindtett også. Det er egentlig en overgangspose men jeg syns nesten den kan brukes hele vinteren, da med et ullpledd over. Har også hatt voksi sin dunpose, men den er veldig varm. Så den brukes kanskje bare noen få dager når det virkelig er kaldt! Bilstolpose er noe jeg først trodde var oppskrytt. Men det er det absolutt ikke. Er storfornøyd med det spesielt på morgenene når søsken skal kjøres i bhg og vi ikke rekker å kle på minstemann 👍🏻

Anonymous poster hash: 1dab3...295

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...