Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #1 Skrevet 26. september 2016 Et spørsmål i den forbindelse. Burde jeg strigle huset, pakke bort saker og ting og skrubbe gulvene, eller ser megler forbi dette? Klarte jeg skal rydde og støvsuge, men hvor nøye burde jeg være? Anonymous poster hash: 014ed...e86
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #2 Skrevet 26. september 2016 Vi tok bare kontakt med det meglerfirma som solgte huset til oss, og ba om ny verdivurdering. Da fikk vi spørsmåm om det var gjort noe endringer og oppussing i ettertid. Svarte det tilbake med bilder som bevis, og fikk en pris ut i fra det. De kom med andre ord aldri hjem til oss like greit det... Anonymous poster hash: 8c396...4c1
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #3 Skrevet 26. september 2016 Vi tok bare kontakt med det meglerfirma som solgte huset til oss, og ba om ny verdivurdering. Da fikk vi spørsmåm om det var gjort noe endringer og oppussing i ettertid. Svarte det tilbake med bilder som bevis, og fikk en pris ut i fra det. De kom med andre ord aldri hjem til oss like greit det...Anonymous poster hash: 8c396...4c1 Det er akkurat der vi står og. Ringte megler som solgte oss huset for to år siden, og han spurte om det var greit at han kom på tirsdag kl 10. Jeg ble litt overrasket, for jeg trodde han bare skulle oppdatere den tidligere verdivurderingen som fulgte med med salget. Jaja. Da får jeg begynne å rydde og vaske, da. Flaks jeg har fri i dag. HI Anonymous poster hash: 014ed...e86
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #4 Skrevet 26. september 2016 Det er akkurat der vi står og. Ringte megler som solgte oss huset for to år siden, og han spurte om det var greit at han kom på tirsdag kl 10. Jeg ble litt overrasket, for jeg trodde han bare skulle oppdatere den tidligere verdivurderingen som fulgte med med salget. Jaja. Da får jeg begynne å rydde og vaske, da. Flaks jeg har fri i dag. HI Anonymous poster hash: 014ed...e86 Så kjipt da Godt at du har fri i dag ja. Bare ha det litt ryddig og støvsuger alle golver, så går det nok greit. Megler ser nok gjennom alt 'mannskit' man har Anonymous poster hash: 8c396...4c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå