Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #1 Skrevet 26. september 2016 Hei :-) Har et spørsmål, det er ikke sikkert dere kan hjelpe meg, men jeg tenkte at det ikke skader å spørre! Jeg har gått på Sarotex fast i nesten to år nå, pga søvnvansker. Jeg tar 4 tabletter, 25 mg hver kveld. Jeg og mannen min prøver å bli gravid, og har lest at det kan være vanskeligere å bli gravid når man går på denne medisinen. Er det noen som er i samme situasjon som meg? Lurer også på om det er ok å gå på den medisinen i startfasen, etter at jeg har blitt gravid? Har legetime om litt under en måned og skal høre litt om medisiner og graviditet, da jeg også går på migrenemedisin som jeg har lest at man ikke bør gå på da det kan skade fosteret. Vi prøver å bli gravide før vi skal til legen da jeg skal ha mensen rett før, så vi får se hvordan det går :-) Anonymous poster hash: 9fc8e...895
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #2 Skrevet 26. september 2016 Tryggmammamedisin.no Anonymous poster hash: cc897...4a2
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #3 Skrevet 26. september 2016 Dette må du drøfte med legen din. Det er alltid en avveining av effekt og bivirkninger for deg og foster. Jeg er lege og jeg ville hatt et råd, men jeg kjenner ikke sykdomshistorien din. Kanskje du trenger en egen time for å diskutere medisiner. Kan ta tid å finne eventuelle alternativer Anonymous poster hash: 6de59...386
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå