Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #1 Skrevet 26. september 2016 Jeg er lei meg.. Men jeg føler at jeg kanskje ikke har rett til det. Jeg er uansett lei meg. Jeg har bursdag idag. Jeg er alltid litt trist på bursdagen min på grunn av ting som har skjedd i barndommen. Derfor er jeg veldig opptatt av at mine barn og mannen min skal ha en fin dag på sin bursdag, jeg baker, vasker og ordner istand. Tenker ut gaver med omtanke som jeg vet blir satt pris på. Det er min måte å vise at de betyr mye for meg. Mannen min har ikke tid til å bli med ut å spise middag på min bursdag.. Han glemte å si gratulerer med dagen idag og jeg fikk ingen klem. Ungene var oppe kl 5 og han sov lenge. Jeg fikk gaven igår.. En kaffemaskin og jeg drikker ikke engang kaffe. Jeg er skuffa.. Er jeg bare utakknemlig? Anonymous poster hash: 08565...64c
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #2 Skrevet 26. september 2016 Nei, det var stusselig av han. Alle har tid til en klem og gratulasjon. Anonymous poster hash: 5c801...1a6
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #3 Skrevet 26. september 2016 Nei.. jeg synes du kan forvente litt mer enn som så.. greit nok at man kan lage andre ting enn kaffi på en kaffimaskin da.. men likevel.. Minste man kan forvente er jo et gratulerer og en god klem! Anonymous poster hash: 1ef9a...7d9
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #4 Skrevet 26. september 2016 Er det sånn hvert år til din bursdag? Isåfall ville jeg "glemt" mannens dag neste gang han har bursdag, kanskje det blir noen endringer da. Jeg kan tenke meg at siden du steller og ordner for han og barna og om du aldri sier noe ang din bursdag så er han vel typisk "mann". Tenker ikke over det, selvsentrert kanskje? slipper unna med og spille på "mannekortet" sitt. Synes ikke du skal la han gjøre det, skjønner godt du blir trist! Dette er din dag! GRATULERER MED DAGEN DIN ❤🎂🍾 Anonymous poster hash: c3e3b...e6c
Gjest Antarctica Skrevet 26. september 2016 #5 Skrevet 26. september 2016 (endret) For en ufølsom gjøk. Syns du skal ta ut alle dronningtaktene til helga. Si at du feirer dagen på etterskudd. Ta med deg noen venninner, fjong dere opp og gå på restaurant. Endret 26. september 2016 av Pashla
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #6 Skrevet 26. september 2016 Det høres ut som du styrer veldig med alle bursdager og mannen slipper litt lett unna. Er mannen involvert i ungenes bursdag? Hvis ikke er det på tide at han blir det. La han få ansvar for å kjøpe gave, invitere til selskap, bake kake etc. At man ikke har anledning til å gå ut å spise middag på en hverdag må være helt akseptabelt. Å spøkelse feire og gi gave dagen før (på helg) mener jeg også er helt greit. Å glemme å si gratulerer med dagen er ikke innafor..... Anonymous poster hash: 808a5...6a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå