Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #1 Skrevet 26. september 2016 Jeg følger han på FB. Jeg elsker katter og synes Jesper er nydelig. Men er det ikke fryktelig å la en ute/innekatt sitte på kjøkkenbenken blant matvarer? I dag sitter han på benken sammen med oppskåret brød. Jesper fanger ofte mus og fugler. Eller er det bare jeg som synes det er skikkelig drøyt? Anonymous poster hash: 6831d...d5f
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #2 Skrevet 26. september 2016 Jeg følger han på FB. Jeg elsker katter og synes Jesper er nydelig. Men er det ikke fryktelig å la en ute/innekatt sitte på kjøkkenbenken blant matvarer? I dag sitter han på benken sammen med oppskåret brød. Jesper fanger ofte mus og fugler. Eller er det bare jeg som synes det er skikkelig drøyt? Anonymous poster hash: 6831d...d5f Jeg syns sånt er langt over grensa. Helt utrolig kvalmt. Fri og bevare meg vel! Men DESSVERRE er de fleste katteeiere av en annen mening. Her på forumet er man bl a "hysterisk" om man ikke syns husdyra bør slikke av tallerkener som familien også bruker. At en katt sitter med ormerumpa si på en kjøkkenbenk er langt over min grense. Men jeg mistenker at det skjer i mange hjem. Man bør kanskje ikke si ja til mat hjemme hos katteeiere? Anonymous poster hash: ee563...122
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #3 Skrevet 26. september 2016 Takk for at frokosten min ødelagt i dag. Katteeiere er noen snodige mennensker... Anonymous poster hash: 4a2fe...438
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #4 Skrevet 26. september 2016 Takk for at frokosten min ødelagt i dag. Katteeiere er noen snodige mennensker... Anonymous poster hash: 4a2fe...438 Jeg er katteeier men er ikke snodig. Å ha katter på benk/bord der mat er.... Skjer ikke her. Selvsagt hender det de hopper opp men da jages de raskt ned. De forstår at det ikke er lov og gjør det svært sjeldent. Dere kan trygt spise hos meg, her er vi ekstra nøye med vask av benker og bord før matlaging og middagsbesøk nettopp pga kattene. 😊 Da er det ikke bare meg som synes dette er EKKELT da. HI Anonymous poster hash: 6831d...d5f
Admin Skrevet 26. september 2016 #5 Skrevet 26. september 2016 Nå hopper ikke min opp på benken faktisk, men han kan tusle på spisebordet. Men nå lagger jeg aldri mat rett på benker og bord heller, jeg har skjærefjøl eller tallerken under, for det syntes nemlig jeg er ekkelt. Ellers vaskes det jevnlig over både bord og benker da vi har dyr som røyter og hårene greier å komme seg overalt.Men at bikkja slikker av tallerknen ser jeg ikke noe galt i, vasker da matskålene dems i samme oppvaskmaskin som oss også. Mer skeptisk til å putte tallerknene som yngstemann i huset kommer med som har stått på rommet i over ei uke inn i vaskemaskinen sammen med våres. Jeg tror det er ting som lever på de innimellom. Uansett lar jeg ikke hundene sleike på de, da vi gjerne har mat med krydder og annet de ikke skal ha.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #6 Skrevet 26. september 2016 Du følger en KATT...på Facebook? Crazy Catlady in da House! Anonymous poster hash: 6508c...52f
soleia Skrevet 26. september 2016 #7 Skrevet 26. september 2016 Vår katt får ikkje vere på kjøkendisken eller kjøkenbordet, av hygieniske årsaker.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #8 Skrevet 26. september 2016 Katten her sitter og går på gulvet. Bord og benker er forbudt. Anonymous poster hash: 7cb40...218
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #9 Skrevet 26. september 2016 Du følger en KATT...på Facebook? Crazy Catlady in da House! Anonymous poster hash: 6508c...52f Føler du deg bedre nå lille venn? Anonymous poster hash: 6831d...d5f
Mumua Skrevet 26. september 2016 #10 Skrevet 26. september 2016 Du følger en KATT...på Facebook? Crazy Catlady in da House! Anonymous poster hash: 6508c...52f Ropte du?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #11 Skrevet 26. september 2016 Nå hopper ikke min opp på benken faktisk, men han kan tusle på spisebordet. Men nå lagger jeg aldri mat rett på benker og bord heller, jeg har skjærefjøl eller tallerken under, for det syntes nemlig jeg er ekkelt. Ellers vaskes det jevnlig over både bord og benker da vi har dyr som røyter og hårene greier å komme seg overalt. Men at bikkja slikker av tallerknen ser jeg ikke noe galt i, vasker da matskålene dems i samme oppvaskmaskin som oss også. Mer skeptisk til å putte tallerknene som yngstemann i huset kommer med som har stått på rommet i over ei uke inn i vaskemaskinen sammen med våres. Jeg tror det er ting som lever på de innimellom. Uansett lar jeg ikke hundene sleike på de, da vi gjerne har mat med krydder og annet de ikke skal ha. Dyreskåler i oppvaskmaskinen? Nå ble jeg kvalm. Og hvorfor får minsten lov til å spise på rommet? Anonymous poster hash: 01802...957
Admin Skrevet 26. september 2016 #12 Skrevet 26. september 2016 Dyreskåler i oppvaskmaskinen? Nå ble jeg kvalm. Og hvorfor får minsten lov til å spise på rommet? Anonymous poster hash: 01802...957 Hvordan ellers skal jeg få vasket de? Hvis ikke oppvaskmaskinen greier å vaske de reint vil jeg jommen meg ikke vaske det jeg spiser med der. Men nå vasker heldigvis oppvaskmaskinen bedre enn jeg gjør for hånd. Fordi "minsten" er samboerns bror på 24!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #13 Skrevet 26. september 2016 Kan live dere at kattene deres er på alle stedene de ikke får lov til å være når dere sover. Ferska min i å drikke dovann forleden. Han var ikke flau en plass. Anonymous poster hash: bd133...31c
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #14 Skrevet 26. september 2016 Venninna mi er helt lik. Lar kattene ha matskåla si på kjøkkenbenken faktisk. Og de går på alle bord og benker.. liiittt uhygenisk ja.. 😋 Anonymous poster hash: 30caa...4fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå