Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #1 Skrevet 25. september 2016 Er det en barnevennlig by? Har hørt om mye prostitusjon, men dette ser man forhåpentligvis ikke så tydelig på dagtid..? Anonymous poster hash: 98743...eab
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #2 Skrevet 25. september 2016 Det er et høl, enten man har barn eller ikke. Men altså, du kan ha en helt fin ferie der, spesielt om du liker å spise skandinavisk mat og drikke mye øl og er god på å ignorere prostitusjon. Anonymous poster hash: 005aa...d6e
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #3 Skrevet 26. september 2016 Uff, det hørtes ikke positivt ut gitt. Anonymous poster hash: 98743...eab
nom de plume Skrevet 26. september 2016 #4 Skrevet 26. september 2016 Prostitusjonen er ikke usynlig på dagtid dessverre. Hadde ikke tatt med barn dit.
the amazing spidermamma Skrevet 26. september 2016 #5 Skrevet 26. september 2016 Det er jo så mange andre fine steder, både i Thailand og ellers, hvorfor akkurat dit?
MJ<3 Skrevet 26. september 2016 #6 Skrevet 26. september 2016 Var der i sommer med to gutter på 9 og 12 år. Bodde midt imellom Jomtien og Pattaya. Ungene storkoste seg, mye å se og gjøre, pluss masse god mat, fine båtturer med snorkling osv, og mye boder med masse gøy på gata. Så ikke noe prostitusjon verken på dag eller kveldstid. Så jo de som jobbet i barene i Walking Street, men det som foregikk av prostitusjon og striptease osv foregikk inne bak lukkede dører (iallefall tidlig på kvelden da vi var der). Kommer absolutt til å ta med barna tilbake, fine strender og masse hyggelige mennesker.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. september 2016 #7 Skrevet 26. september 2016 Pattaya er mye mye mer enn bare Walking street!! Er mye gøy å finne på for barn i Pattaya. Jeg ville bodd enten mellom pattaya og jomtien eller i naklua. Styr unna pattaya Beach , dra heller til naklua eller jomtien når dere skal på stranda. Mange fine øyer rett utenfor pattaya. Det er også 30% billigere i pattaya enn på sørkysten ( phuket, kho samui, hua hin) Prostitusjon finnes overalt i Thailand, ikke bare i Pattaya! Om du trenger mer tips så rop ut eller send meg en pm 😀
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #8 Skrevet 26. september 2016 Pattaya er mye mye mer enn bare Walking street!! Er mye gøy å finne på for barn i Pattaya. Jeg ville bodd enten mellom pattaya og jomtien eller i naklua. Styr unna pattaya Beach , dra heller til naklua eller jomtien når dere skal på stranda. Mange fine øyer rett utenfor pattaya. Det er også 30% billigere i pattaya enn på sørkysten ( phuket, kho samui, hua hin) Prostitusjon finnes overalt i Thailand, ikke bare i Pattaya! Om du trenger mer tips så rop ut eller send meg en pm 😀 Jeg er ikke hi men vi reiser til Pattaya neste uke med to barn på 2 og 5 år. Jeg har vært mange steder i Thailand men aldri i pattaya og aldri med barn. Hvor ligger naklua? Vi skal bo i Jomtien så vil jo gå på stranden der, men veldig greit å vite om litt forskjellig😊 Anonymous poster hash: 395d6...598
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #9 Skrevet 26. september 2016 Har reist mye i Thailand, men Pattaya er nok ikke stedet jeg ville reist med barn Anonymous poster hash: 30556...568
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. september 2016 #10 Skrevet 26. september 2016 Jeg er ikke hi men vi reiser til Pattaya neste uke med to barn på 2 og 5 år. Jeg har vært mange steder i Thailand men aldri i pattaya og aldri med barn. Hvor ligger naklua? Vi skal bo i Jomtien så vil jo gå på stranden der, men veldig greit å vite om litt forskjellig😊 Anonymous poster hash: 395d6...598 Naklua ligger motsatt side av byen. Om dere kommer fra Bangkok så kjører dere forbi naklua før dere kommer til Jomtien. Suger hut er en bra restaurant ved jomtien og Ruen thai er en bra restaurant på second road inne i pattaya. Dere burde ta en båttur ut til øyene , får bestilt tur ut til øyene på stranden på jomtien. Bath busser er en enkel måte å komme seg rundt i pattaya men spør alltid om prisen først. Prut på prisen. http://www.nongnoochtropicalgarden.com/ Hit burde dere ta dere en tur. God tur , kos dere masse 😀 Skulle ønske det var meg som skulle dra dit
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #11 Skrevet 26. september 2016 Hi her. Vi har tittet på et hotell som ligger på Nakluastranden. Vi har også vurdert Hua Hin, så jeg er veldig usikker. Hva er årsaken til at vestre siden er 30% dyrere? Anonymous poster hash: 98743...eab
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #12 Skrevet 26. september 2016 Nei. Anbefaler Khao Lak på det sterkeste om du reiser med barn. Helt perfekt! Anonymous poster hash: e7215...82c
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #13 Skrevet 26. september 2016 Naklua ligger motsatt side av byen. Om dere kommer fra Bangkok så kjører dere forbi naklua før dere kommer til Jomtien. Suger hut er en bra restaurant ved jomtien og Ruen thai er en bra restaurant på second road inne i pattaya. Dere burde ta en båttur ut til øyene , får bestilt tur ut til øyene på stranden på jomtien. Bath busser er en enkel måte å komme seg rundt i pattaya men spør alltid om prisen først. Prut på prisen. http://www.nongnoochtropicalgarden.com/ Hit burde dere ta dere en tur. God tur , kos dere masse 😀 Skulle ønske det var meg som skulle dra dit Tusen takk for tips😊 Gleder meg utrolig mye og det beste er at vi skal være der i tre uker😄 Anonymous poster hash: 395d6...598
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. september 2016 #14 Skrevet 26. september 2016 Tusen takk for tips😊 Gleder meg utrolig mye og det beste er at vi skal være der i tre uker😄 Anonymous poster hash: 395d6...598 http://www.bangkok.com/pattaya/attractions/top-ten.htm Legger ved denne linken 😀 Dette vet du sikkert siden du har vært i Thailand før, men ikke lei vannscooter på stranda! Du kan ende opp med å bli beskyldt for å ha ødelagt vannscooteren og de kan kreve at du må betale. Og husk å gå til skredderen å få sydd dere klær. De indiske skredderne er best og de beholder målene så man kan bestille fra Norge senere 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå