Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #1 Skrevet 25. september 2016 Hvilke symptomer hadde dere, og hvordan ble det undersøkt for å se om det var kreft og hendelsesforløpet deretter? Skal til legen snart siden jeg har veldig mye symptomer på det og er veldig redd 🙁 Anonymous poster hash: 44ead...312
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #2 Skrevet 25. september 2016 Undersøkelsene er i hovedsak ultralyd, MR, blodprøver og anamnese. Behandlingsløpet varierer fra person til person alt etter hvor langtkommet kreften er, hvor den sitter, hvor dårlig man er osv. Alt fra cellegift til operasjon. Anonymous poster hash: 73835...b74
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #3 Skrevet 26. september 2016 Jeg var redd jeg hadde det... Hadde smerter, ubehag, press og etterhvert en stor kul. Når jeg lå på ryggen bilde det opp på magen og jeg kunne kjenne en kul som jeg trodde var livmora Fikk ul hos gynekolog og han sa jeg hadde en stor svulst på 13 cm i diameter. Han henviste meg til sykehus og tok blodprøver Markørene på blodprøvene viste ikke tegn til kreft og jeg måtte ta ct Ct viste en svulst på 20 cm i diameter, den vokste fort så uken etter lå jeg på operasjonsbordet Da de åpnet opp fant de en svulst på 40 cm, den dekket hele buken min og de jobbet i mange timer for å få den ut. Siden de ikke visste om den var godartet fjernet de begge egglederne selv om svulsten hadde sitt utspring på bare den ene. Jeg ble smelt rett i overgangsalderen og det var grusomt, et sjokk for kroppen. Men siden de ikke visste om den var godartet fikk jeg ikke ta hormintilskudd for å lette plagene Svulsten ble sendt inn og resultatet ble heldigvis at den var godartet og jeg fikk begynne på hormintilskudd Anonymous poster hash: 0552e...c62
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #4 Skrevet 26. september 2016 Jeg var redd jeg hadde det... Hadde smerter, ubehag, press og etterhvert en stor kul. Når jeg lå på ryggen bilde det opp på magen og jeg kunne kjenne en kul som jeg trodde var livmora Fikk ul hos gynekolog og han sa jeg hadde en stor svulst på 13 cm i diameter. Han henviste meg til sykehus og tok blodprøver Markørene på blodprøvene viste ikke tegn til kreft og jeg måtte ta ct Ct viste en svulst på 20 cm i diameter, den vokste fort så uken etter lå jeg på operasjonsbordet Da de åpnet opp fant de en svulst på 40 cm, den dekket hele buken min og de jobbet i mange timer for å få den ut. Siden de ikke visste om den var godartet fjernet de begge egglederne selv om svulsten hadde sitt utspring på bare den ene. Jeg ble smelt rett i overgangsalderen og det var grusomt, et sjokk for kroppen. Men siden de ikke visste om den var godartet fikk jeg ikke ta hormintilskudd for å lette plagene Svulsten ble sendt inn og resultatet ble heldigvis at den var godartet og jeg fikk begynne på hormintilskudd Anonymous poster hash: 0552e...c62 De fjernet begge eggstokkene og egglederne, ikke bare egglederne som jeg skrev Anonymous poster hash: 0552e...c62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå