Gå til innhold

Jeg spår tre stykker


Anbefalte innlegg

Skrevet

De som vil:)

Trenger fødselsdato+år



Anonymous poster hash: 3ad09...d28
Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

De som vil:)

Trenger fødselsdato+år

 

Anonymous poster hash: 3ad09...d28

2.5.1979

 

Anonymous poster hash: 85754...ee2

Skrevet

28.11.81

 

Anonymous poster hash: 46541...0b0

Skrevet

13.09.1976



Anonymous poster hash: 3fef5...601
Skrevet

2.5.1979

 

Anonymous poster hash: 85754...ee2

 

 

Er du usikker på om du skal søke på en lederstilling? Gjør det!

Savner barnet ditt faren sin?

 

Anonymous poster hash: 3ad09...d28

Skrevet

23.10.80 :)

 

 

Anonymous poster hash: 06e17...0a0

Skrevet

27.10.82.

Er i en vanskelig situasjon akkurat nå.

 

Anonymous poster hash: ef99c...3e8

Skrevet

04.09.1988

 

 

Står du ovenfor en operasjon dette år? Jeg ser et vellykket utfall. Og julen kommer til å bli gledens tid for deg og din familie.

 

Anonymous poster hash: 3ad09...d28

Skrevet

25.08.1976

 

Stress ned! Og pust. Du lever ikke i øyeblikket. Finn din til deg og din familie. Det er verdt det. 

Planlegger dere å kjøpe valp?

 

Anonymous poster hash: 3ad09...d28

Skrevet

250872



Anonymous poster hash: 9febe...a1f
Gjest grønteple
Skrevet

 

Stress ned! Og pust. Du lever ikke i øyeblikket. Finn din til deg og din familie. Det er verdt det.

Planlegger dere å kjøpe valp?

 

Anonymous poster hash: 3ad09...d28

Stresser veldig lite, og planlegger absolutt ikke å kjøpe valp!

Skrevet

 

Står du ovenfor en operasjon dette år? Jeg ser et vellykket utfall. Og julen kommer til å bli gledens tid for deg og din familie.

 

Anonymous poster hash: 3ad09...d28

 

 

Ingen planlagt operasjon iallfall..

Skrevet

Gud bedre, for noen generelle antakelser og råd. Er det virkelig noen som tror på dette?

Skrevet

Har blitt lest en gang og det stemte. Spåingen her må treffe godt skal jeg tro på det.

Prøv meg HI. 22.10.71

 

Anonymous poster hash: 555a8...50f

Skrevet

2/8-76

 

Anonymous poster hash: bc459...47f

Skrevet

27.05.82

 

Anonymous poster hash: 7aa89...b00

Skrevet

 

Er du usikker på om du skal søke på en lederstilling? Gjør det!

Savner barnet ditt faren sin?

 

Anonymous poster hash: 3ad09...d28

Hehe, er nok ikke helt rett dette 😂! Er godt gift, vært det i 16 år. Mannen snakker med ungene daglig. Tror ikke de savner han nevneverdig gjennom dagene. Han er jo på jobb, men det er jeg og. Ungene er på skole.

 

Jeg har INGEN intensjon om noen sjefsstilling.

 

Morsomt å bli spådd da, takk 😊

 

Anonymous poster hash: 85754...ee2

Skrevet

14.01.1983

 

Anonymous poster hash: a4d9f...cc9

Skrevet

Jeg kan også "se", og jeg "ser" at HI ikke er synsk.

 

Anonymous poster hash: 81648...c2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...