Gå til innhold

Hvor irriterende er det at ny kjæreste har

Anbefalte innlegg

Skrevet

dårlige vaner som en ikke ville lære barna? Usunn mat, mye brusdrikking, mye nettbrett, sitter i sofaen mens mamma rydder vekk middag. Men det er jo mye bra i han likevel, og "han kan ikke forndres på" sier han..

Anonymous poster hash: 7fd85...f2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ny kjæreste jeg også med de samme vanene. Men han skjønte av seg selv at de uvanene kunne han ikke ha i samme rom som mitt barn. Han forstod av seg selv at han er den voksne her og at han valgte å bli sammen med en som har et barn som han også blir en rollemodell for. At din kjæreste sier han ikke kan endre seg, sier bare litt om hvor mye han vil engasjere seg. Han får komme på besøk når ungene er lagt da, men da er det heller ikke noe fremtid for dere.

Anonymous poster hash: ac4c9...8bc

Skrevet

Jeg synes det siste du skriver er det verste. I et forhold må man gi og ta, inngå kompromisser og tilpasse seg hverandre. Hvis den ene parten er helt uvillig til dette så faller alt på den andre parten. Ikke et forhold jeg hadde ønsket å være i.

Anonymous poster hash: 25db3...ae4
Skrevet

Jeg tror han snart ville ha blitt 'min nye eks'.

Skrevet

Dårlige vaner kan jeg til en viss grad leve med, vi har jo alle våre greier, men at han ikke kan forandres på får varsellampene mine til å blinke. En mann som ikke tar hensyn og bidrar til en familie med barn er ikke noe å samle på.

Anonymous poster hash: 04db2...7a0

Skrevet

Han hadde ikke vært kjæresten min.

Anonymous poster hash: e065a...551

Skrevet

Han kan bare forandres på om han selv vil det, mener han..

Skrevet

Han kan bare forandres på om han selv vil det, mener han..

Der sier jo sitt. Som jeg sa tidligere, hvis han ikke kan se at han må tilpasse seg/endre seg, så har han og etterhvert dere et problem.

Anonymous poster hash: ac4c9...8bc

Skrevet

Ja får sette ned foten og fortelle hvordan jeg vil ha det. Han får vente m nettbrett og brusen til kidsa er lagt.. ;)

Skrevet

Vel, du er forelsket siden han er kjæresten din. Men hadde ikke tatt sjansen til å bli samboer i allefall siden han på en ganske barnslig måte nekter å endre litt på disse vanene. Det verste er at han ikke hjelper til. Orker du å ha en slik latsabb i hus? Vær gjerne kjæreste med ham, men begrens omgangen hans med barna dine 😒

Anonymous poster hash: d4477...e8f

Skrevet

Er en ny kjæreste slik hadde jeg kuttet han ut veldig fort. Hadde ikke fortsatt å være kjærester med en slik en når jeg hadde barn.

Anonymous poster hash: d83a0...d27
Skrevet

Ja, vært sammen et år ca og har det virkelig ikke travelt med å bli samboer ;) Barna elsker han og han er god å ha når vi skal på tur/bade/tivoli og slikt -så jeg setter pris på det. Men for meg er det viktig med sunt kosthold (at vi kan klare oss fint uten brus og godt hele tiden) og at vi ikke bruker tlf/nettbrett hele tiden...

Skrevet

Så bra å skrive det ned!.. Nå ser jeg hvor fjernt det er!! Skal jo tenke først på hvordan jeg vil ha det mtp barna og det må han bare innrette seg med om han vil ha meg.. Jeg trenger ikke å respektere alt for enhver pris -om du forstår?!

Skrevet

Såpass irriterende at han aldri hadde fått kjærestestatus og langt i fra hadde fått hilst på barna mine.

Jeg vil ha en mann, ikke et nytt barn.

Anonymous poster hash: c7e5e...427

Skrevet

Takk for inspirasjon! ;)

Skrevet

Han hadde ikke forblitt min kjærest!

Han har jo fortalt deg veldig tydelig hvordan han forventer fremtiden sammen skal bli - han er som han er, vil han ikke endre seg, så har du bare å godta det, da må du og barna tilpasse dere ham.

Garanterer deg at om du blir samboer med denne mannen så kommer det flere tråder fra deg.... han gidder ikke bidra hjemme, han blir sur når du krever at han skal gjøre sitt, han fortsetter å gjøre ting som har dårlig innflytelse på barna. Han stiller ikke nok opp når dere har fått barn sammen. Du har lest det mange ganger her inne.... så du vet hva du går til.

Han har sagt det rett ut til deg hvordan han vil ha det... Nok rett ut til at han ikke hadde fortsatt å være min kjærest.

Du ønsker å formidle sunne verdier til barna dine, han deler ikke de verdiene.

Anonymous poster hash: 17cd7...b08
Skrevet

Hadde ikke fortsatt sammen med en mann som ikke kan være forbilde for barna mine. Det er viktigst.

Anonymous poster hash: 87b3b...070
Skrevet

Om jeg noen gang skulle gått fra mannen min og startet jakten på en ny, så hadde jeg aldri i livet STARTET forholdet med en ny som irriterte meg helt fra starten.

Om jeg bytter ut min, så blir det for noen bedre, jeg går ikke ned i standard. ☝️

Anonymous poster hash: 26d58...e06

Skrevet

Hvorfor i all verden vil du ha en kjæreste som sitter på ræva mens du rydder og gjør alt husarbeid?

Skrevet

Hvorfor i all verden vil du ha en kjæreste som sitter på ræva mens du rydder og gjør alt husarbeid?

Jeg har vel tenkt at det er mitt hus, mine barn og mitt ansvar. Og at jeg burde plassere forventningene der at jeg glad det er god sex, han lager god middag og blir med på morsomme ting med barna... Og er en god person...

Gjest Antarctica
Skrevet

Gidder ikke late tenåringer forkledd som voksne mer. Livet er for kort...

Skrevet

Han hadde ikke forblitt min kjærest!

Han har jo fortalt deg veldig tydelig hvordan han forventer fremtiden sammen skal bli - han er som han er, vil han ikke endre seg, så har du bare å godta det, da må du og barna tilpasse dere ham.

Garanterer deg at om du blir samboer med denne mannen så kommer det flere tråder fra deg.... han gidder ikke bidra hjemme, han blir sur når du krever at han skal gjøre sitt, han fortsetter å gjøre ting som har dårlig innflytelse på barna. Han stiller ikke nok opp når dere har fått barn sammen. Du har lest det mange ganger her inne.... så du vet hva du går til.

Han har sagt det rett ut til deg hvordan han vil ha det... Nok rett ut til at han ikke hadde fortsatt å være min kjærest.

Du ønsker å formidle sunne verdier til barna dine, han deler ikke de verdiene.

Anonymous poster hash: 17cd7...b08

Nettopp derfor vi ikke er samboere.. Og ikke kommer til å få barn sammen...

Skrevet

Gidder ikke late tenåringer forkledd som voksne mer. Livet er for kort...

Enig ;)

Skrevet

Hvordan ville dere lagt det fram?/gått fram/sagt det?

Gjest Antarctica
Skrevet

Hvordan ville dere lagt det fram?/gått fram/sagt det?

"Farvel"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...