Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #1 Skrevet 25. september 2016 ... god mann fordi dere ikke passa helt sammen? Anonymous poster hash: d8314...881
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #2 Skrevet 25. september 2016 Eller var han/ble han en drittsekk?! Anonymous poster hash: d8314...881
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #3 Skrevet 25. september 2016 Ja har gjort det slutt med flere gode menn. Bare pga jeg blir mer tiltrukket av drittsekker. Som igjen dumper meg... Anonymous poster hash: 1fe1c...ad7
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #4 Skrevet 25. september 2016 Nei, jeg slo opp med en bad boy som behandlet meg dårlig. Anonymous poster hash: a25c1...7ca
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #5 Skrevet 25. september 2016 Jeg har... Verdens snilleste. Så giftet jeg meg med en som viste seg å være psykopat. Total feilvurdering med andre ord og jeg har virkelig fått svi for det. Anonymous poster hash: 30493...16d
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #6 Skrevet 25. september 2016 Ja, det har jeg gjort. Han var en super mann, men jeg innså etter tre år at vi ikke passet sammen. Han ville gifte seg, jeg greide ikke tanken. Hadde jeg fortsatt sammen med ham hadde jeg trolig utviklet meg til en ordentlig bitch fordi jeg ikke hadde det godt fordi jeg levde på akkord med meg selv. Han hadde ikke fortjent det, så da gjorde jeg det slutt. Det var til det beste for begge. Anonymous poster hash: 0104a...1a8
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #7 Skrevet 25. september 2016 Ja, har gjort det opptil flere ganger. Ikke stolt over de knuste hjertene som sto igjen, men det var mer rettferdig slik. Det ville ikke fungert i lengden da jeg ikke var like tiltrukket av dem som de var av meg. Bedre å ikke ende opp i er ekteskap som man angrer på senere. Jeg har en god og snill mann nå så jeg har vært heldig. Tiltrekningen går begge veier og vi passer bra sammen. Glad jeg ikke gikk for de andre som var praktiske, kjærlige, snille og gode, men som jeg ikke hadde de riktige følelsene for. Anonymous poster hash: 79c7c...3cb
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #8 Skrevet 25. september 2016 ... god mann fordi dere ikke passa helt sammen? Anonymous poster hash: d8314...881 Ja... Han var veldig god, snill, intelligent (her snakker vi mensa-intelligent;)), morsom, osv. Dessverre manglet forelskelsen. Traff en annen (min mann) og måtte gjøre det slutt, for klarte ikke å få ham ut av hodet. Anonymous poster hash: 8218f...1cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå