Gå til innhold

Inspirert. Er dette mye, lite eller passe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har utbetalt mellom 26000 og 31000 i måneden. Mye? Lite? Passe?

Anonymous poster hash: c0cce...0a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt gjennomsnittlig.

Anonymous poster hash: 1907c...82b
Skrevet

Mer enn meg!

Anonymous poster hash: bcb05...6e9

Skrevet

Passe, for hva eller hvem? Mye for å forsørge bare deg selv, passe hvis du har to barn, lite hvis du har fem.

Passe i forhold til hvilken arbeidstid? Hvilken utdannelse?

Anonymous poster hash: 07c63...79e

Skrevet

Har ganske fleksibel arbeidstid og gode avspaseringsordninger. Ganske mye utdanning på Høgskole/Universitetsnivå. Mannen tjener en del mer enn meg. Ett barn.

Anonymous poster hash: c0cce...0a2

Skrevet

Passe?

Jeg har ca 27 000 utbetalt. Har to barn, mannen tjener mindre enn meg. Jeg har en master, men er nyutdannet. Er vel rom for å stige litt med årene, men jobber i kommunen så er vel visse begrensninger.

Anonymous poster hash: eaffb...2d3

Skrevet

ikke noe og klage over

Anonymous poster hash: daae5...6d0
Skrevet

Jeg har utbetalt 31 000kr pr måned, mens mannen 26 500kr. For våres del syns jeg det er passelig. Skulle gjerne ha mer utbetalt, men jeg skal ikke klage siden vi hadde mer enn nok og rutte med i måned. Det viktigste for meg er at vi har mer i inntekt enn utgift pr måned. Ingen trange kår her i gården. Når det er sagt så er både mannen og jeg utrolig flinke å spare. Vi har alltids 5000 - 10000 igjen på kontoen før neste lønningen kommer inn.

Har huslån på ca. 3 mill ( huset er verdt 7 mill), og leie inntekt på 10 000 kr pr måned. Både studielån og billån er forlengst betalt ned.

Anonymous poster hash: f488e...016

Skrevet

Jeg har utbetalt 31 000kr pr måned, mens mannen 26 500kr. For våres del syns jeg det er passelig. Skulle gjerne ha mer utbetalt, men jeg skal ikke klage siden vi hadde mer enn nok og rutte med i måned. Det viktigste for meg er at vi har mer i inntekt enn utgift pr måned. Ingen trange kår her i gården. Når det er sagt så er både mannen og jeg utrolig flinke å spare. Vi har alltids 5000 - 10000 igjen på kontoen før neste lønningen kommer inn.

Har huslån på ca. 3 mill ( huset er verdt 7 mill), og leie inntekt på 10 000 kr pr måned. Både studielån og billån er forlengst betalt ned.

Har to barn, 1 på barnehage og 1 på skole/ SFO

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...