Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #1 Skrevet 25. september 2016 Endelig har vi blitt samboere på ordentlig, vi har kjøpt leilighet sammen. Han eide en mindre en først der jeg bodde, jeg betalte alt av mat ol, mens han fortsatte med sitt lån ol. Etter tre år selges leiligheten med gevinst og nå det har han kjempeglad for. Det er hans penger, og ikke en eneste krone er min og jeg skulle visst ikke blande i meg hva han skulle bruke overskuddet til. Ble faktisk litt nedfor. Han blir irritert å sier til meg at jeg ikke har bidratt med NOE SOM HELST. Mat såpe ol ser han ikke på som utgift. :-( Jeg vet jeg er dum, og ikke har krav på noe, men blir litt lei meg over hans oppførsel mot meg. Han skyver meg unna .. Anonymous poster hash: 6d56d...bba Anonymous poster hash: 0475b...217
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #2 Skrevet 25. september 2016 Du har satt deg i en utrolig dum situasjon og gått i det som heter samboerfella. Hvor lenge Eide han leiligheten før du kom inn i bildet og hva satt han igjen med? Jeg hadde revurdert hele forholdet. Makan til idiot. Anonymous poster hash: 5c94e...298
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #3 Skrevet 25. september 2016 Og igjen gjør damer den samme dumme feilen. Anonymous poster hash: d1a23...93a
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #4 Skrevet 25. september 2016 Du har bodd 3 år i denne leiligheten som nå selges, eller misforstår jeg? Anonymous poster hash: 19a96...fd0
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #5 Skrevet 25. september 2016 Men da har jo du spart husleie i 3 år da vel? Anonymous poster hash: d1ff7...29d
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #6 Skrevet 25. september 2016 Damer ass.. Anonymous poster hash: 93f4f...12d
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #7 Skrevet 25. september 2016 Ja vi har bodd der i tre år sammen, han kjøpte den to år før jeg flyttet inn til han. Vi har bodd tre år sammen i hans leilighet, som selges, fordi vi skal kjøpe noe sammen. Han vil feks ikke sette penga inn i leiligheten, men kjøpe seg motorsykkel, ol. Jeg juba da han fikk verdivurdering å spurte om jeg kunne få skoene jeg ønsket meg, men det kunne jeg bare glemme, det var hans penger. hi Anonymous poster hash: 0475b...217
hysterika Skrevet 25. september 2016 #8 Skrevet 25. september 2016 Men hvis du ikke har betalt husleie på 3 år så har du vel spart opp en masse penger??
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #9 Skrevet 25. september 2016 Så du har ikke bidratt med noe til faste utgifter som lån, kommunale avgifter, strøm, forsikring, Internett, tv-kanaler osv, bare betalt mat og forbruk? Hvorfor har du ikke spart pengene du har tjent ved å bo gratis i tre år da? Tre år med spart husleie blir ganske mye penger det.... Noen ganger er samer så utrolig dumme, man flytter vel ikke inn til noen uten å lage en klar avtale på det økonomiske Anonymous poster hash: 3c214...cae
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #10 Skrevet 25. september 2016 Så du har ikke bidratt med noe til faste utgifter som lån, kommunale avgifter, strøm, forsikring, Internett, tv-kanaler osv, bare betalt mat og forbruk? Hvorfor har du ikke spart pengene du har tjent ved å bo gratis i tre år da? Tre år med spart husleie blir ganske mye penger det.... Noen ganger er samer så utrolig dumme, man flytter vel ikke inn til noen uten å lage en klar avtale på det økonomiske Anonymous poster hash: 3c214...cae Eller damer, aner ikke hvor den samen kom fra 😉 Anonymous poster hash: 3c214...cae
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #11 Skrevet 25. september 2016 Men hvis du ikke har betalt husleie på 3 år så har du vel spart opp en masse penger?? Men om hun har betalt alt av mat, husholdningsartikler og hverdagsting for 2 personer så har hun kanskje ikke hatt mer til overs. Anonymous poster hash: e0c57...ee1
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #12 Skrevet 25. september 2016 Men om hun har betalt alt av mat, husholdningsartikler og hverdagsting for 2 personer så har hun kanskje ikke hatt mer til overs. Anonymous poster hash: e0c57...ee1 Koster mer å leie en leilighet enn det mat og husholdningsutgifter koster for en person. Anonymous poster hash: add89...59f
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #13 Skrevet 25. september 2016 Men om hun har betalt alt av mat, husholdningsartikler og hverdagsting for 2 personer så har hun kanskje ikke hatt mer til overs. Anonymous poster hash: e0c57...ee1 Om han har betalt forsikringer, lån, kommunalt, vedlikehold, TV, Internett osv vil jeg tro han har brukt en betydelig større sum enn henne. Anonymous poster hash: fba80...b8f
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #14 Skrevet 25. september 2016 Jeg skjønner din frustrasjon her og tror ikke du vil gå i den fella igjen. Men helt ærlig så viser han hva slags mann han er og hadde det vært meg hadde ikke det vært en mann jeg ville kjøpt noe sammen med. Anonymous poster hash: 1f997...d67
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #15 Skrevet 25. september 2016 Samboer her Eide før jeg møtte han og vi bodde mange år sammen i hans før vi flytta sammen . Han spytta inn 400000 i nye leiligheten , men fordi vi begge betalte til fellesskapet i alle år så står vi nå 50/50 i denne leil jeg betalte all mat og Forbruk og han nedbetalte med sin lønn . Anonymous poster hash: d5cba...73e
Gjest Antarctica Skrevet 25. september 2016 #16 Skrevet 25. september 2016 Betalte du husleie eller ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå