Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #1 Skrevet 25. september 2016 Besafe er jo best i test på alt som er virker det som. Gjør det spesielt godt på kollisjonstrafikk. Men jeg synes cybex sirona ser så grei ut. Vi har en litt høy bil og jeg er veldig lav så jeg sliter med å få sette lille skikkelig i setet. Anonymous poster hash: 8efe7...694
Surogvanskelig Skrevet 25. september 2016 #2 Skrevet 25. september 2016 Vi har begge deler. Mest fornøyd med besafe.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #3 Skrevet 25. september 2016 Vi valgte cybex fordi besafe ble alt for bratt i vår bil pga setene. Mini satt ikke godt i det i det hele tatt. Cybex sitter han supert i og det passer mye bedre i vår bil. Vil anbefale deg å gå til feks barnas hus for å prøve setene i bilen, det gjorde vi etter vi hadde kjøpt besafe uten å prøve først og angret. Anonymous poster hash: fb61d...eb8
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #4 Skrevet 25. september 2016 Concord reverso er best i test 😉 Anonymous poster hash: 89ec5...eef
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #5 Skrevet 25. september 2016 Vi valgte cybex fordi besafe ble alt for bratt i vår bil pga setene. Mini satt ikke godt i det i det hele tatt. Cybex sitter han supert i og det passer mye bedre i vår bil. Vil anbefale deg å gå til feks barnas hus for å prøve setene i bilen, det gjorde vi etter vi hadde kjøpt besafe uten å prøve først og angret. Anonymous poster hash: fb61d...eb8 Som jeg hadde skrevet det selv! Anonymous poster hash: 6c6f5...2bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå