Gå til innhold

Noen som vet....blodforgiftning.

Anbefalte innlegg

Skrevet

En nær venn er innlagt med dette. Fikk beskjed om at det var veldig alvorlig. Nå er personen "klar" fikk jeg vite. Skulle ta nye prøver senere i dag.

Er vel et godt tegn når man får kontakt med personen? Noen med erfaring? Aldri vert borti dette før.

Anonymous poster hash: cd476...498
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En nær venn er innlagt med dette. Fikk beskjed om at det var veldig alvorlig. Nå er personen "klar" fikk jeg vite. Skulle ta nye prøver senere i dag.

Er vel et godt tegn når man får kontakt med personen? Noen med erfaring? Aldri vert borti dette før.

Anonymous poster hash: cd476...498

Jeg har hatt blodforgiftning to ganger. I utlandet begge gangene. Ble oppdaget tidlig og fikk dra hjem med et strikt medisinregime. Måtte ta en haug med piller med få timers mellomrom gjennom hele døgnet i et par uker. Vekkeklokke på om natten for å få tatt piller til riktig tid. Kun et par blodprøver hjemme for å sjekke at alt var i orden i ettertid. Har ikke hatt noen problemer i ettertid.

Anonymous poster hash: 52e6e...ff7

Skrevet

Godt tegn det ja.

Min mamma døde dessverre av blodforgiftning for 5 år siden. Nå var hun en del plaget med blemmer over hele kroppen etter å fått noe i Thailand på ferie. Og selv om hun ble behandlet her hjemme, så trur jeg nok hun trudde formen kom av blemmene. Hadde del feber osv. Oppsøkte også legen sin, men ble ikke tatt på alvor. Det var 2 dager før hun ble funnet bevisstløs hjemme ( mannen hennes var innlagt på sykehuset, så hun var alene)

Hun hadde hatt besøk av ei venninne dagen før hun ble innlagt. Da var ikke formen god. De hadde pratet litt, så skulle hun legge seg tidlig. 

Dagen etter fikk ingen tak i henne. Funnet bevisstløs på golvet i gangen etter at de brøt opp døra. Hjertet stoppet flere ganger da de ankom sykehuset. Ble koblet opp til maskiner den dagen. Full organsvikt. Det var da vi reiste inn til Oslo da vi fikk beskjed om det. Døde noen timer senere i en alder av 54 :(

Anonymous poster hash: 24bd6...da7
Skrevet

Hatt blodforgiftning, og var ganske vekke før de forstod hva som skjedde på sykehuset. Så mår jeg kom til meg selv igjen, var jeg absolutt på bedringens vei.

Anonymous poster hash: cc47a...c61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...