Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #1 Skrevet 25. september 2016 Skal kjøpe bil og har til plan og bruke 5000 pr mnd på lån. Eg vil ha det på huslån og det vi betaler i dag + 5000 opp på. Men gubben sier billån fordet anbefalte banken. Kva er lønnsomast ? Anonymous poster hash: 0a134...df9
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #2 Skrevet 25. september 2016 Skal kjøpe bil og har til plan og bruke 5000 pr mnd på lån. Eg vil ha det på huslån og det vi betaler i dag + 5000 opp på. Men gubben sier billån fordet anbefalte banken. Kva er lønnsomast ? Anonymous poster hash: 0a134...df9 Spørs jo om du tror banken anbefalte det som var mest lønnsomt for dere - eller for dem! Separat billån har garantert høyere rente. Anonymous poster hash: 2be57...1dd
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #3 Skrevet 25. september 2016 Skal kjøpe bil og har til plan og bruke 5000 pr mnd på lån. Eg vil ha det på huslån og det vi betaler i dag + 5000 opp på. Men gubben sier billån fordet anbefalte banken. Kva er lønnsomast ? Anonymous poster hash: 0a134...df9 De som tilbyr lavest rente. Om du får lavest rente på billånet er det billigst, men dig uvanlig. Har du billigst rente på huset er det best. Anonymous poster hash: 0dbc3...4ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå