Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #1 Skrevet 25. september 2016 Bor på landsbygda der leiemarkedet er litt trått. Ligger en bolig på finn jeg kunne tenkt meg til 10000kr mnd, noe som er 2-3000kr over mitt budsjett. Er det lov å prute, å hvordan gjør man evt det? Kontakten går over mail, kan jeg skrive noe sånt som at dersom han ikke får leieboere til den prisen kunne jeg vært interessert i å leie for 7-8000kr? Anonymous poster hash: 74e9a...043
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #2 Skrevet 25. september 2016 Bor på landsbygda der leiemarkedet er litt trått. Ligger en bolig på finn jeg kunne tenkt meg til 10000kr mnd, noe som er 2-3000kr over mitt budsjett. Er det lov å prute, å hvordan gjør man evt det? Kontakten går over mail, kan jeg skrive noe sånt som at dersom han ikke får leieboere til den prisen kunne jeg vært interessert i å leie for 7-8000kr? Anonymous poster hash: 74e9a...043 Der går jo an å forsøke. Anonymous poster hash: 9656b...1ef
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #3 Skrevet 25. september 2016 Ja, men er det innafor eller er det sånn at det blir en snakkis på bygda? Anonymous poster hash: 74e9a...043
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #4 Skrevet 25. september 2016 Jeg hadde aldri gjort det Anonymous poster hash: fa46a...1d5
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #5 Skrevet 25. september 2016 Jeg har bestemt meg for å vente 1 mnd. Dersom det fremdeles er på finn forsøker jeg meg på å prute.. Anonymous poster hash: 74e9a...043
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #6 Skrevet 25. september 2016 Du gjør nok lurt i å vente litt til de begynner å bli desperate. Så sender du en mail om at du ønsker å leie boligen, men at budsjettet ditt er noe lavere. Enten får du ja eller nei. Leier selv ut og det kunne aldri falle meg inn å lage noe "snakkis" ut av mine leietagere på bygda. Det vil bare slå negativt tilbake på meg selv 😉 Anonymous poster hash: 96ac9...cbe
februarprins2013 Skrevet 25. september 2016 #7 Skrevet 25. september 2016 hadde ikke gjort det, det er etter min mening frekt
nasse nøffen Skrevet 25. september 2016 #8 Skrevet 25. september 2016 (endret) Å tilby betaling i natura er frekt og sikkert grobunn for rykteflom. Men det der synes jeg er helt innafor... Jeg leier ut selv, og hadde ikke følt det som frekt på noen måte Endret 25. september 2016 av nasse nøffen
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #9 Skrevet 25. september 2016 Ja det må da være lov. De bestemmer jo selv om de godtar prisen du tilbyr. Ville ventet til de var desperate nok til å gå med på det da, så tror nok du gjør lurt i å vente en måneds tid Anonymous poster hash: f417a...cb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå