Gå til innhold

Er vi ett ressurssvakt hjem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Far er utdannet matros og jobber 100% fast. Mor er sykepleier og jobber 100% fast. Hverken vi, eller barnet mangler noe. Vi har inne og utemøbler, hvitevarer, alltid mye mat i fryser og kjøleskap, alltid rene og pene klær.. Vi har to helt greie biler, som er helt i orden. Barnet får mye omsorg og kjærlighet, samt irettesettelse og tilsnakk når det er nødvendig. Vi bor i ett nabolag med mange barn rundtom, så barnet er ofte ute å leker med de.

Men leiligheten vår er liten. Den er 80 kvm, og det er en kjellerleilighet. Da jeg nettopp er ferdig å studere, så har ikke vi klart å spare egenkapital. Vi kommer oss ikke inn på boligmarkedet, og familie låner mye selv for øyeblikket, og kan derfor ikke hjelpe oss

Anonymous poster hash: bf8f9...1f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere er i alle fall ikke to!

Anonymous poster hash: 939cf...e81

Skrevet

Nei.

Men skjønner du spør. Man kan få det inntrykket av enkelte her inne, både i tråder og svar. Ikke alle som tenker seg så veldig nøye om akkurat.

Skrevet

Det er ikke slike ting som avgjør om man er ressurssvak eller ressurssterk.

Skrevet

Man er ikke ressurssvak selv om man leier bolig!

Men det lønner seg å kjøpe da, har dere sjekket om dere kan få egenandelen banken krever som startlån?

Anonymous poster hash: 5330e...347

Skrevet

På ingen måte!! Jeg kjenner ei venninne med mann og to barn som leier og jeg ser på de som ressurssterke

Anonymous poster hash: ff996...264

Skrevet

Det du snakker om har ingenting med å være ressurssterk å gjøre.

Anonymous poster hash: 2249b...ced

Skrevet

Dere er i alle fall ikke to!

Anonymous poster hash: 939cf...e81

😂

Anonymous poster hash: 91662...809

Skrevet

Hvorfor er det så viktig å få vite av andre om du er ressurssvak eller ressurssterk.? Vi er alle like mye vært uansett hvordan livet har blitt.Ingen er viktigere enn andre.Alle er vi like.

Anonymous poster hash: 48146...067

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...