Gå til innhold

Var på date igår...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på mange dater de senere årene og alle har prøvd seg på første date. Eller jeg er egentlig vant med det. Men han her sa plutselig hadde jeg ikke sett noe som kan bli seriøst her så hadde jeg råklina med deg nå. Var så vidt han ga meg hadeklem. Men fikk melding rett etterpå at han gledet seg til å møte meg igjen og det måtte helst skje idag. 😀

 

Ble litt tatt tilbake, for er det slik at når gutter er på date og de vet det ikke blir noe mer så prøver de å få seg noe slik ar kvelden ikke ble helt mislykket?

 

Anonymous poster hash: 1e1cc...d6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både og, men generelt vil de nok gå for å få seg noe uansett hvor dårlig fremtidsutsiktene er så lenge man ser noenlunde ok ut. Mitt lengste forhold er det eneste forholdet som startet med dating uten at vi var fysiske med en gang, men her var det vel strengt tatt jeg som holdt igjen. 



Anonymous poster hash: 71f80...c23
Skrevet

Hadde jeg vært på date med en kjekkas, men skjønte at det ikke ville bli noe mer, så hadde jeg prøvd meg hehe. Situasjonen din minner meg om da jeg datet mannen min. Begge hadde lyst på hverandre fra første sekund. Men vi holdt igjen fordi vi ville bli kjent med hverandre. Vise hverandre respekt rett og slett. På 4.date glapp det, haha, men vi visste at der var oss. Virker som en bra fyr du dater! 😃

 

Anonymous poster hash: aaf59...555

Skrevet

På min første date med mannen ble det bare er lite avskjedsnuss på kinnet. Andre daten ble det et kyss. Det tok noen uker før vi gikk lenger enn det, men han ville bli godt kjent først. Vært sammen i 7 år nå hvorav gift i snart 4 av dem. Slow and steady wins the race :)

 

Anonymous poster hash: c1378...832

Skrevet

Folk er forskjellige. Noen ville ikke ligget med personen fordi de ser at det ikke er noen tiltrekning ellers. Da føler de heller ingen seksuell tenning. Andre vil kanskje prøve å i det minste skumme fløten.

 

Anonymous poster hash: c2bbe...4c5

Skrevet

Jeg og mannen hoppet på hverandre med én gang! Funket fint det! Sammen på syttende året nå og har det kjempefint sammen!

 

Anonymous poster hash: ad643...cfe

Skrevet

Jeg hadde blitt lite sjarmert om typen hadde tatt det for gitt at han hadde fått råkline med meg, og at den eneste grunnen til at vi ikke gjorde det var fordi han holdt tilbake.

 

Anonymous poster hash: 8afc5...bcb

Skrevet

Han vil vel ikke skremme deg ved å gå for fort frem da? Samtidig som han vil forsikre deg om at han ikke avviser deg. Møt han igjen da og se hva som skjer. Ta det som det kommer, ikke overanalyser alt.

 

Anonymous poster hash: 5128e...01d

Skrevet

Jeg har vært på mange dater de senere årene og alle har prøvd seg på første date. Eller jeg er egentlig vant med det. Men han her sa plutselig hadde jeg ikke sett noe som kan bli seriøst her så hadde jeg råklina med deg nå. Var så vidt han ga meg hadeklem. Men fikk melding rett etterpå at han gledet seg til å møte meg igjen og det måtte helst skje idag. 😀

 

Ble litt tatt tilbake, for er det slik at når gutter er på date og de vet det ikke blir noe mer så prøver de å få seg noe slik ar kvelden ikke ble helt mislykket?

 

Anonymous poster hash: 1e1cc...d6f

For en utrolig turn off kommentar.. Akkurat som det er bare mannen som bestemmer om det skal bli råklining eller ikke. Men jeg hadde latt den gå om han er en fin fyr og det han egentlig prøvde på var å gi deg et kompliment....

jeg og min mann rotet i fylla første kvelden vi møttes, har vært sammen siden, det er over 10 år siden, så det finnes ingen fasit...

 

Anonymous poster hash: 41de1...99d

Skrevet

Tenkte også det som er sagt over: at han liksom alene bestemmer om det blir klining eller ikke. Samtidig syns jeg den kommentaren sa at han pleier å kline/ligge med jenter som han ikke synes er interessante. Turn off det også. Var de deiligere enn deg da, bare at du er snillere liksom?

 

Skjønner ikke greia med å la være å være fysisk med noen man liker hvis begge egentlig vil det heller. Kjæresten min var sånn i starten. Sa at han hadde så lyst på meg, men at vi måtte vente med å gjøre noe med det. For meg ble det helt feil - hvem som helst kan si hva som helst, det er lite verdt hvis det ikke vises ved handling. Jeg følte meg litt dum rett og slett, fordi jeg hadde så lyst på han, mens han bare sa det samme men holdt igjen. Ble ganske lei meg faktisk... Han snakker enda om hvor fint det er at vi holdt igjen i starten, mens jeg forstår virkelig ikke vitsen.

Skrevet

På min første date med mannen ble det bare er lite avskjedsnuss på kinnet. Andre daten ble det et kyss. Det tok noen uker før vi gikk lenger enn det, men han ville bli godt kjent først. Vært sammen i 7 år nå hvorav gift i snart 4 av dem. Slow and steady wins the race :)

 

Anonymous poster hash: c1378...832

4 uker!! Ja det var jo "slow and steady".. - kan ikke fatte at folk hopper til sengs så fort jeg da..😂

 

Anonymous poster hash: 339d1...8a7

Skrevet

Jeg nyter det som bare det. Men er helt grønn på området hvor en mann tydeligvis er genuint interessert. Har mest truffet drittsekker uten av en annen verden og det jeg opplever nå har jeg ikke opplevd før. Vi møttes og igår og da var det første kyss og lunsj idag, da var det ett litt lenger kyss. Skal møtes til fredag igjen men han vil og møtes lørdag og søndag og hver dag neste uke.

 

Med engang han reiser så skriver han melding om at han ikke vil reise fra meg. Føler det går litt fort. Og holder mye igjen for har brent meg før med noen som lover alt mulig.

 

Så blir jeg usikker på om det er sånn som dette det skal føles når det er noe bra.

 

Noen som kan noe om dette ?

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 1e1cc...d6f

Skrevet

Bare sett grenser og si nei hvis det blir for mye for deg. Og så ville jeg nok tenkt at du ikke er helt superinteressert, hadde du vært det hadde du ikke spurt oss om dette, men bare hoppet på enhver sjans til å møte ham.

 

Anonymous poster hash: 08dad...770

Skrevet

Hoppet til køys første natta med samboer for 4 år siden. Fortsatt sammen med fremtidsutsikter 😊

 

Jeg er ikke så nøye på sånt som du skjønner. Jeg tror ikke det har så mye å si i det store og det hele.

 

Anonymous poster hash: 8d8c6...527

Skrevet

Hoppet til køys første natta med samboer for 4 år siden. Fortsatt sammen med fremtidsutsikter 😊

 

Jeg er ikke så nøye på sånt som du skjønner. Jeg tror ikke det har så mye å si i det store og det hele.

 

Anonymous poster hash: 8d8c6...527

Jeg er heller ikke nøye på dette men det er det som har skjedd her. Det eneste jeg har visst om er at gutter kun vil ha sex med meg sæ er noe helt nytt og vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre og tenke.

 

 

Anonymous poster hash: 1e1cc...d6f

Skrevet

Bare sett grenser og si nei hvis det blir for mye for deg. Og så ville jeg nok tenkt at du ikke er helt superinteressert, hadde du vært det hadde du ikke spurt oss om dette, men bare hoppet på enhver sjans til å møte ham.

 

Anonymous poster hash: 08dad...770

Jeg er veldig interessert men dette er en helt ny situasjon for meg så vet ikke helt hvordan jeg skal takle den. Har stolt for lett på menn før og føler jeg har blitt lurt som bare det. Derfor er jeg helt grønn her siden han er helt annerledes

 

Anonymous poster hash: 1e1cc...d6f

Gjest Antarctica
Skrevet

Tenkte også det som er sagt over: at han liksom alene bestemmer om det blir klining eller ikke. Samtidig syns jeg den kommentaren sa at han pleier å kline/ligge med jenter som han ikke synes er interessante. Turn off det også. Var de deiligere enn deg da, bare at du er snillere liksom?

 

Skjønner ikke greia med å la være å være fysisk med noen man liker hvis begge egentlig vil det heller. Kjæresten min var sånn i starten. Sa at han hadde så lyst på meg, men at vi måtte vente med å gjøre noe med det. For meg ble det helt feil - hvem som helst kan si hva som helst, det er lite verdt hvis det ikke vises ved handling. Jeg følte meg litt dum rett og slett, fordi jeg hadde så lyst på han, mens han bare sa det samme men holdt igjen. Ble ganske lei meg faktisk... Han snakker enda om hvor fint det er at vi holdt igjen i starten, mens jeg forstår virkelig ikke vitsen.

Hadde han religiøse anfektelser...?!

 

Fra spøk til alvor: noen menn har nok i seg et litt betent forhold til det seksuelle. De vil nok gjerne, men siden det også kjemper med hore/madonna-komplekset blir hele situasjonen skambefengt.

 

Å ha sex med den de er forelsket i vil gjøre henne til hore, og det biter seg selv i halen, for de kan ikke være forelsket i en kvinne de forakter... Protestantisk tradisjon på ditt verste, også i sekulære miljøer.

 

Så i egne øyne kan en slik mann mene og føle at det var lurt å "spare" seg, og at det var det samme som å bevare og lagre kjærligheten, fordi han da "viste deg respekt". I virkeligheten gjorde han det for ikke å forvirre eller utfordre sine egne fordommer. Kanskje har de tidligere tvunget ham til å droppe en han likte, men som han dessverre hadde kommet i skade for å "besudle" litt for tidlig?

 

Sigurd Hoel beskriver noe tilsvarende i "Møte ved milepælen": jeg-personen er betatt av jenta etter deres hete natt sammen, men føler seg likevel delt, for hun var jo en sånn en. En som gjorde det første gangen. Samme hvor forelsket han er ligger det en "hånflir" bakerst i ham, som dømmer jenta...

Skrevet

Hadde han religiøse anfektelser...?!

Fra spøk til alvor: noen menn har nok i seg et litt betent forhold til det seksuelle. De vil nok gjerne, men siden det også kjemper med hore/madonna-komplekset blir hele situasjonen skambefengt.

Å ha sex med den de er forelsket i vil gjøre henne til hore, og det biter seg selv i halen, for de kan ikke være forelsket i en kvinne de forakter... Protestantisk tradisjon på ditt verste, også i sekulære miljøer.

Så i egne øyne kan en slik mann mene og føle at det var lurt å "spare" seg, og at det var det samme som å bevare og lagre kjærligheten, fordi han da "viste deg respekt". I virkeligheten gjorde han det for ikke å forvirre eller utfordre sine egne fordommer. Kanskje har de tidligere tvunget ham til å droppe en han likte, men som han dessverre hadde kommet i skade for å "besudle" litt for tidlig?

Sigurd Hoel beskriver noe tilsvarende i "Møte ved milepælen": jeg-personen er betatt av jenta etter deres hete natt sammen, men føler seg likevel delt, for hun var jo en sånn en. En som gjorde det første gangen. Samme hvor forelsket han er ligger det en "hånflir" bakerst i ham, som dømmer jenta...

Hehe, heldigvis ikke religiøs! I så fall hadde han ikke vært kjæresten min.

 

Kan nok være noe i det du sier der. Samme mann har råda en venninne av seg som gjerne vil ha kjæreste til å ikke ligge med dem for fort. Dette mener han ut fra hva han vet om hvordan menn tenker, selv om han selvfølgelig aaaldri selv vil tenke at ei dame er laus/hore om hun ligger med de hun vil når hun vil. Og ja, jeg har påpekt selvmotsigelsen han serverer der. Jeg tror det rett og slett ligger i litt dypere, mindre tilgjengelige lag enn de rasjonelle begrunnelsene han har for saker og ting.

Gjest Antarctica
Skrevet

Hehe, heldigvis ikke religiøs! I så fall hadde han ikke vært kjæresten min.

 

Kan nok være noe i det du sier der. Samme mann har råda en venninne av seg som gjerne vil ha kjæreste til å ikke ligge med dem for fort. Dette mener han ut fra hva han vet om hvordan menn tenker, selv om han selvfølgelig aaaldri selv vil tenke at ei dame er laus/hore om hun ligger med de hun vil når hun vil. Og ja, jeg har påpekt selvmotsigelsen han serverer der. Jeg tror det rett og slett ligger i litt dypere, mindre tilgjengelige lag enn de rasjonelle begrunnelsene han har for saker og ting.

Våre holdninger er nok ikke alltid samsvarende med våre meninger.

Skrevet

Min erfaring er at om de ikke vil ha sex "før følelsene er der" så har han liten tiss...

 

Anonymous poster hash: b40b7...599

Skrevet

Hoppet til køys første natta med samboer for 4 år siden. Fortsatt sammen med fremtidsutsikter 😊

 

Jeg er ikke så nøye på sånt som du skjønner. Jeg tror ikke det har så mye å si i det store og det hele.

 

Anonymous poster hash: 8d8c6...527

Hoppet til køys første kvelden med en for 15 år siden og kryper fortsatt opp i samme armkrok om kvelden. Er kjemien, følelsene, dialogen og viljen der så holder forholdet.

 

Anonymous poster hash: d790d...845

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...