Gå til innhold

Erfaring med Molecule 01 her inne?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere den er god? Verdt pengene? Har dere den vanlige eller exentric?

 

Anonymous poster hash: dfa42...e0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen???

 

Anonymous poster hash: dfa42...e0f

Skrevet

Jeg kjøpte meg etter at ei på jobben brukte den - og jeg ble heeelt besatt av lukta!

Men på meg lukter den INGENTING!

Jeg googlet, og visstnok er det en eller annen prosent av oss som ikke kan kjenne lukten....

Vet ikke hvorfor den lukter så nydelig på henne, når den ikke kjennes på meg, men jeg gråter litt av det 😏

 

Anonymous poster hash: 3eb46...9c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...