Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #1 Skrevet 24. september 2016 Synes dere den er god? Verdt pengene? Har dere den vanlige eller exentric? Anonymous poster hash: dfa42...e0f
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #2 Skrevet 24. september 2016 Ingen??? Anonymous poster hash: dfa42...e0f
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #3 Skrevet 25. september 2016 Jeg kjøpte meg etter at ei på jobben brukte den - og jeg ble heeelt besatt av lukta! Men på meg lukter den INGENTING! Jeg googlet, og visstnok er det en eller annen prosent av oss som ikke kan kjenne lukten.... Vet ikke hvorfor den lukter så nydelig på henne, når den ikke kjennes på meg, men jeg gråter litt av det 😏 Anonymous poster hash: 3eb46...9c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå