Gå til innhold

Dere som har tatoveringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

En.

Har lyst på en til.

Anonymous poster hash: 43ebb...44f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tattoo-Induced Skin “Burn” During Magnetic Resonance Imaging in a Professional Football Player

A Case Report

The authors present the case of a professional football player with an immediate and sustained cutaneous reaction (“burn”) at the site of lower extremity tattoos that occurred during magnetic resonance imaging of the pelvis. The burn was attributed to an electromagnetic reaction due to the ferromagnetic metallic compounds found in tattoo pigments, especially iron oxide—a reaction that has the potential to distort the field of image. These compounds can theoretically create an electric current that increases the local skin temperature, enough to cause a cutaneous burn.

Anonymous poster hash: 6dbdf...6f0

Det betyr bare at denne personen har tatovert seg med billig blekk, eller saken er gammel. Jeg har tatoveringer som er over 20 år gamle, og har ikke hatt problem. Hvis man lager blekk selv kan det kanskje hende man blander noe skit, men i nyere tid, skal ikke dette være noe problem. 

Anonymous poster hash: 17ed4...bc5

Skrevet

5, 2 coverup og en utvidet så tatovert meg 8 ganger. Har 1 planlagt og flere på ønskelisten ;)

Anonymous poster hash: 5df04...936

Skrevet

5 stk :) men 2 er bygget på eller gjort om. så tatovert 7 ganger.

Skrevet

Håper dere aldri trenger å ta en MRI-undersøkelse. I så fall vil tatoveringen bli rivd ut av huden av maskinen.

Anonymous poster hash: 6dbdf...6f0

:legrine: :legrine: :legrine:

Anonymous poster hash: d9781...f5e

Skrevet

Jeg hadde fire, men fjernet en som jeg angret på (helt borte i dag). Har tre igjen, angrer på en av de , men blir ikke å fjerne den siden det koster 12000 kr minst

Anonymous poster hash: 715a9...65d

Skrevet

Har 9, en på leggen, en på hvert håndledd, en på overarmen (som jeg håper ved et mirakel at plutselig bare er borte) 3 på ryggen som jeg elsker, en bak øret, en liten på brystet.

Anonymous poster hash: a02b6...3eb

Skrevet

En stor.

Fra skulderbladet og ned til hofta.

Ønsker meg fler 😄

Anonymous poster hash: 2b137...de6

Skrevet

13.

Anonymous poster hash: e8ddb...aae

Skrevet

Har en, den er 28 år gammel. Har tatt MR 5 ganger og jaggu sitter ikke tatoveringen akkurat der den ble tatovert.

Skrevet

7. jevnt fordelt. den ene er coverup, som skal bygges litt videre på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...