Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #1 Skrevet 24. september 2016 Håret mitt trenger en makeover, virkelig. Jeg skal til frisør, men må finne ut hva jeg vil. Er det mulig å sette inn extensions som bare er der hele tiden, uten at jeg må klipse inn og ut masse greier hver morgen og kveld? Finnes det noe som sitter fast i håret, som gjør at jeg kan vaske håret på vanlig måte når jeg dusjer, klive ut av dusjen og se strålende ut på håret uten særlig innsats? Mye av det som gjør at håret mitt er trasig er nemlig at jeg har typisk nordisk hår som ser tynt ut. Anonymous poster hash: c9dcc...690
klg,2 boys now:) Skrevet 24. september 2016 #2 Skrevet 24. september 2016 Du kan gjøre håret fyldigere med extension.de blir festet med teip eller små fester i ditt hår.du kan vaske som vanlig men litt ekkelt i starten pga festene.de varer i fra 3-6 mnd avhengig av hvordan du behandler de.
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 24. september 2016 #3 Skrevet 24. september 2016 Pass på å dra til en salong som fører typ nordisk hår, ikke dra til den billigste!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #4 Skrevet 24. september 2016 Håret mitt ble totalt ødelagt, anbefaler det virkelig ikke!!!! Anonymous poster hash: caf74...3ec
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #5 Skrevet 24. september 2016 Takk for svar! Hvordan ødelagt, 3ec? Hvis man har denne typen extensions, går det an å se det? At det er extensions, liksom? At festene buler ut eller noe? Hva kan man regne med i pris? Jeg har langt hår, hvis det har noe å si. Hvordan må man behandle de for at de skal sitte i lengst mulig? Kan jeg risikere at en faller ut når som helst, for eksempel foran hele kontoret? Anonymous poster hash: c9dcc...690
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #6 Skrevet 24. september 2016 Jeg har prøvd både keratinfester og tape. Med skikkelig behandling syns jeg ikke håret ble så slitt, og jeg følte meg mye bedre med det på! Anonymous poster hash: 0955d...c66
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #7 Skrevet 24. september 2016 Anbefaler Hairtalk tapeextensions. Vi har det på min jobb. Behandler du det riktig varer det lenge og det sliter ikke på ditt eget hår. Vi anbefaler at du etter 6-8 uker får det tatt av hos frisør, så setter de på ny tape og setter det på igjen. Dette kan gjøres 5-7 ganger ca 😊 Vi har mange kunder som er utrolig fornøyde 👍🏻👍🏻 Det koster en del så man må jo vurdere om man synes at det er verdt det 😊 Anonymous poster hash: 1cfde...99d
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #8 Skrevet 24. september 2016 Anbefaler Hairtalk tapeextensions. Vi har det på min jobb. Behandler du det riktig varer det lenge og det sliter ikke på ditt eget hår. Vi anbefaler at du etter 6-8 uker får det tatt av hos frisør, så setter de på ny tape og setter det på igjen. Dette kan gjøres 5-7 ganger ca Vi har mange kunder som er utrolig fornøyde Det koster en del så man må jo vurdere om man synes at det er verdt det Anonymous poster hash: 1cfde...99d Takk for tips! Hvor mye må man ut med, sånn ca.? Anonymous poster hash: c9dcc...690
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #9 Skrevet 24. september 2016 Takk for tips! Hvor mye må man ut med, sånn ca.? Anonymous poster hash: c9dcc...690 Det kommer litt an på hvor mye hår du trenger og hvor langt du vil ha det, men fra 4000-7000 kanskje inkludert produktpakke. Service hver 6-8 uke er ca en tusenlapp. Anonymous poster hash: 1cfde...99d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå