Gå til innhold

Hvordan overbevise ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en datter på 2 år. Jeg er så verpesyk på å få nr 2, men samboer er ikke gira enda og det skuffer meg. Han mener det er dårlig tidspunkt siden vi begge er studenter. Hvordan overbevise han? Jeg vil ikke mase da det kan ha motsatt effekt. Jeg er 29 år så jeg blir ikke yngre med årene heller . Var dere enige om antall barn, tidspunkt?

 

Anonymous poster hash: 5ccb5...7df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var kun enige om nr. 2, resten var overraskelser som vi valgte å beholde.

Jeg har vært deltidsstudent/jobb ved siden av alle gangene.

Var dog en del yngre enn 29 år, og hadde slettes ikke dårlig tid (sånn i forhold til når jeg synes det er greit å få barn).

 

Har ingen gode overtalings-tips dessverre....

 

Anonymous poster hash: 55178...707

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...