Gå til innhold

Til dere med døttre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere eller tenker dere dersom deres datter gjør dette i fremtiden?

- Får barn etter et ons.?

- Dere har mistanke om at hun har lurt (jugd om prevansjon) en mann sånn at hun har blitt gravid?

- Gjør det hun kan for å sabotere barnets samvær med far etter et brudd?

- Når hun ringer inn bekymringsmelding på barnefaren til barnevernet med grove beskyldninger og narkotika bare for å trenere samvær?

- Når hun tar med barnet og flytter til en annen kant av landet uten at barnefaren kan nekte? Barnet vil da i stedet for å se faren annen hver helg se faren 3-4 ganger i året. Unnskyldningen hennes er: fordi jeg har bestemt det. Og fordi det er bedre betalte jobber der og da kan jeg få et barn nr. 3 noe jeg ikke har råd til her vi bor nå.

Anonymous poster hash: 4b8a7...a9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser ikke for meg at min datter vil gjøre noe av dette, hun er fornuftig og godt oppdratt.

Skrevet

Vel, alt unntatt det øverste punktet er helt uakseptabel oppførsel, så det ville jeg sagt hva jeg mente om. Men hun ville neppe kommet til meg og fortalt at hun hadde gjort slike ting da, så det er jo ikke sikkert jeg hadde visst om det.

Anonymous poster hash: d38c7...003

Skrevet

Hvis hun gjør alt dette har jeg feilet som mor.

Skrevet

Hvis hun gjør alt dette har jeg feilet som mor.

Signerer!

Skrevet

Min eldste datter er 7 år, og hun kommer aldri til å være i stand til å gjøre noen av de tingene du beskriver i hovedinnlegget her. Min yngste datter er 4 mnd, og skal oppdras på samme måte som første jenta. Kjære vene, noe må gå alvorlig galt et sted på veien om en person skal bli så utspekulert.

Anonymous poster hash: 79955...096
Skrevet

Jeg oppdrar ikke tapere. Men jeg tipper du er den nye dama og passer godt inn.

Skrevet

Du er mor til faren til ungen, du. Jeg forstår at du har det tungt.

Anonymous poster hash: a5acd...9ba

Skrevet

Jeg tviler på at det skjer. For det første har jeg aldri truffet noen som har oppført seg slik, så hun kan ikke bli inspirert på den måten. For det andre er hun selv skilsmissebarn og jeg tenker hun kommer til å bruke den erfaringen til egne barns beste om hun noen gang står i en slik situasjon.

Skrevet

Du fremlegger det som om det er en reell problemstilling. Det er det ikke.

Anonymous poster hash: 282d7...aaa

Skrevet

Skjer ikke. Min datter vokser opp i et godt møblert hjem, der vi også har møblerte hjerner.

Anonymous poster hash: c3f45...837

Skrevet

For et tullete innlegg. På et forum hvor de fleste har forholdsvis små barn tror du virkelig du får noen andre svar enn at min datter kommer aldri til å kunne gjøre de tingene? 

Anonymous poster hash: be6e3...bfc
Skrevet

Få barn etter en ons kan faktisk skje uansett oppdragelse og verdier i livet.

Resten? Mine døtre kommer ikke til å være i stand til å gjøre noe av dette. Tanken vil ikke treffe dem, de kommer til å være normale, oppegående mennesker med respekt for seg selv og andre. Og de vil det beste for sine barn.

Anonymous poster hash: 0a69f...a64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...