Gå til innhold

Flere som alltid har huset fullt av (andres) unger..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et åpent hjem, og lar stort sett alltid ungene ha besøk. Dessverre har det blitt sånn at foreldre "dumper" barna sine her, og det er mer eller mindre alltid fullt her.. Vi har bare to barn selv, men det er ikke unormalt at det er 2-5-6 barn ekstra..

Vi bor sånn til at det er ikke bare å sende ungene "ut i gata". Kjenner jeg blir litt sliten av det av og til. Kjempe koselig å bli kjent med vennene til barna, men når de kommer uanmeldt lørdag ettermiddag (og enda ikke er hentet), så blir jeg litt grinete.. Hadde gledet meg til endelig en rolig lørdag uten overnatting, men neida..

Anonymous poster hash: 896d1...62b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stort sett fullt hus her i helgene, og jeg synes det er helt topp. Sønnen min er enebarn, så det blir stusslig for ham med en hel dag uten besøk med mindre vi finner på noe spesielt.

Skulle ønske han ble invitert tilbake en gang iblant da, ikke for at vi skal få slippe å ha dem her, men fordi han synes det er superstas å være på besøk selv, og det skjer nesten aldri. Men det er tross alt bedre at foreldrene lar barna sine dra hit enn at de holder dem hjemme fordi de ikke har mulighet til å invitere tilbake. Da har han i alle fall noen å leke med. :)

Anonymous poster hash: feab0...b9a
Skrevet

Har også mange andre unger her støtt og stadig, men de er flinke å gå mellom husene da. Har god kommunikasjon med de andre foreldrene, og de er flinke til å si at jeg kan sende flokken hjem til dem etterhvert. Er stort sett de samme barna som går igjen;-) Syns det er bra han har venner, verre med lillebroren som sliter litt mer sosialt. 4. og 2. klasse. Så heller mange barn i huset enn ingen.

Anonymous poster hash: efa19...3ad

Skrevet

da er det vell på tide å sette ned foten eller???

vi har ofte venner på besøk, har 3 barn selv. men ikke noe problem å sende hjem unger når jeg blir "lei" :)

Litt avh av alder så er det bare å sende hjem gående / be foreldrene hente sms / følge dem hjem selv. feel free. 

Anonymous poster hash: 79bac...8a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...