Gå til innhold

Er det bare meg eller er dette sær form for husvisning?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig sært. Og hva skjer med at mor sitter og ser på tv og drikker vin mens 2-åringen sitter omtrent lent inntil peisen med nettbrettet 😲

Skrevet

Samme tenkte jeg. Og ikke minst at barnet sitter på do!!! Hvem tar bilde av slikt å legger ut??

Anonymous poster hash: 581c4...8de
Skrevet

Veldig rart!

Ble jo så opptatt av folkene at jeg ikke la merke til noe med huset en gang. Hm..

Lurer på om det er de som bor der eller om de er «modeller»..

Skrevet

Det er Greåker da...

Anonymous poster hash: 39667...1bb

Skrevet

Hehe sant så sant. Hjelper så lite å kalle det Trollfaret når postadressen er 1718 :D

Skrevet

Hehe..sært! Og hele huset er malt i hvitt og grått...

Anonymous poster hash: 2c6cd...02a

Skrevet

Han lignet på sønnen min når han sitter på do 😍

Men ja, utrolig sært til å være en boligannonse😂

Anonymous poster hash: b50c6...d0f

Skrevet

Ta bilde av et barn på do.

Drøyt synes jeg.

Ser at hun er litt tørst også, alene med en haug med flasker. Drukket seg fra gård og grunn?

Anonymous poster hash: 6bba9...1b0

Skrevet

Ikke redd for at barnet skal få brannskader iallefall.. sitter rett ved kokende vann og rett ved ovnen..

Anonymous poster hash: 293b7...6c9

Skrevet

Veldig sært. Og hva skjer med at mor sitter og ser på tv og drikker vin mens 2-åringen sitter omtrent lent inntil peisen med nettbrettet

Han sitter minst to meter fra ovnen. Ikke vant med vedfyring?

Skrevet

Ikke redd for at barnet skal få brannskader iallefall.. sitter rett ved kokende vann og rett ved ovnen..

Anonymous poster hash: 293b7...6c9

Du tror hun har noe i gryta? Og han sitter ikke rett ved ovnen..

Skrevet

Veldig opptatt av å fremheve at mor koser seg med vin også. Ikke èn j**** boligannonse klarer å la være dette med "kos" -----> Vin!

Skrevet

Boligen er jo ny, så her er det nok noen kreative selgere som tror de er innovative..

Anonymous poster hash: c796b...598

Skrevet

Man legger ikke ut bilder av unger som sitter på do. Ikke noen plass. Ikke noensinne.

Ellers var det en merkelig annonse med fokus på mor og barn så man glemmer å se på huset (som var fint).

Skrevet

Har sett slike boligannonser her i Bergen og, der det sit folk rundt spisebordet og ute i hagen.  Men å få bilete på nettet av at ein sit på do er drygt!

Skrevet

Herlighet, så snerpete dere er, her var det mange i-landsproblemer på én gang!

Når det er sagt, synes jeg ikke megleren gjør en særlig god jobb. Annonsen er uspennende.

Anonymous poster hash: cc6c3...f9e
Skrevet

Herlighet, så snerpete dere er, her var det mange i-landsproblemer på én gang!

Når det er sagt, synes jeg ikke megleren gjør en særlig god jobb. Annonsen er uspennende.

Hvem har problemer?

Anonymous poster hash: 590e7...b9f

Skrevet

Herlighet, så snerpete dere er, her var det mange i-landsproblemer på én gang!

Kan du gå og stappe den 'i-landsproblem'-klisjeen din langt oppi en mørk plass?

Anonymous poster hash: d5cf4...b8f

Skrevet

Er vel ingen som er snerpete her. Vi er da ikke rednecker som synes det passende å vise frem at ungen sitter på do!! Trodde virkelig at voksne folk og særdeles disse meglerne som skal vise frem hus, visste dette?

HI

Skrevet

Haha. Det første som slo meg, har dem ikke do nede? Hadde ikke kjøpt hus hvor jeg måtte opp hver gang en unge trengte hjelp på do😂

Anonymous poster hash: cfc43...bb2

Skrevet

Er vel ingen som er snerpete her. Vi er da ikke rednecker som synes det passende å vise frem at ungen sitter på do!! Trodde virkelig at voksne folk og særdeles disse meglerne som skal vise frem hus, visste dette?

HI

Haha, tviler på rednecker har det som vane å vise frem barna sine på do. Jeg ser heller for meg noen flotte bilvrak i hagen, hjemmebrent apparat i kjelleren og en campingvogn fra 80-tallet som følger med på kjøpet 😂

Skrevet

Haha, tviler på rednecker har det som vane å vise frem barna sine på do. Jeg ser heller for meg noen flotte bilvrak i hagen, hjemmebrent apparat i kjelleren og en campingvogn fra 80-tallet som følger med på kjøpet

Uansett hvilke typer dette er, så er de ikke riktig møblert i topplokket!

Skrevet

eneste jeg synes var unødvendig var og ta bilde av gutten på do,men ellers så synes jeg det ikke var så ille jeg da 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...