Gå til innhold

Vg og de som hadde sex i bila

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff så kleint å brette det ut over hele vg nett. Noen kjenner sikkert igjen bilen. Kanskje noen møttes i smug. Vill aldri ha filmet noen som hadde seg. Håper de ikke var utro og ble avslørt

Anonymous poster hash: 273fd...bb5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synd det er blitt slik i dag. Syns det er rart han valgte å filme. Hadde ikke falt meg inn en gang.

Jeg har lagt merke til at folk filmer alt i dag. Ingen som respekterer andre i enkelte situasjoner. Det verste jeg ser er når noen står og filmer dødsulykker.

Anonymous poster hash: eaa91...b0f

Skrevet

Bila?

Anonymous poster hash: 53a82...15f
Gjest Antarctica
Skrevet

Bila?

DiB i et nøtteskall! Herlig!
Skrevet (endret)

Jeg må bare spørre, hvilken grammatisk presedens har du for "bila"? Det er jo som å dra negler nedover tavla.

Endret av sug lut
Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg må bare spørre, hvilken grammatisk presedens har du for "bila"? Det er jo som å dra negler nedover tavla.

Er ikke dette typisk trøndere? Prøv å tenke på Tre Små Kinesere...

Skrevet

Jeg prøver til enhver tid å tenke minst mulig på TSK, som jeg misliker sterkt. Men skal man skrive til folk må man skrive som folk. Man skal ha mye talent før man kommer unna med dialektavvik.

Skrevet

Mannen min er fra Trondheim og han sier bila.

Anonymous poster hash: 24dd9...858

Skrevet

Jeg prøver til enhver tid å tenke minst mulig på TSK, som jeg misliker sterkt. Men skal man skrive til folk må man skrive som folk. Man skal ha mye talent før man kommer unna med dialektavvik.

Det er vel ikke verre en at bil på trøndersk er hunkjønn, derav altså bila. Uavhengig om du liker TSK eller ikke!

Anonymous poster hash: ea0cd...ad6

Skrevet

DiB i et nøtteskall! Herlig!

Ja, det var du den rette til å si.................

Gjest Antarctica
Skrevet

Ja, det var du den rette til å si.................

Hvis du har noe i mot meg, syns jeg det er mest redelig at du sender meg en PM. Kanskje gjenkjenner jeg nicket ditt også? Og husker ting du har skrevet som jeg ikke likte? Da kan vi jo diskutere det i stedet.

Men som det er nå, at du bare slenger ut noe anonymt piss, så er det bare ... litt patetisk. "Se hva jeg tør anonymt", liksom. Dessuten er du i grenseland for det som kalles "brukerdebatt", som ikke er innafor forumreglene.

Skrevet

Haha! Ett ordentlig svar og 8 svar som påpeker en grammatisk feil...

Skrevet

Hvis du har noe i mot meg, syns jeg det er mest redelig at du sender meg en PM. Kanskje gjenkjenner jeg nicket ditt også? Og husker ting du har skrevet som jeg ikke likte? Da kan vi jo diskutere det i stedet.

Men som det er nå, at du bare slenger ut noe anonymt piss, så er det bare ... litt patetisk. "Se hva jeg tør anonymt", liksom. Dessuten er du i grenseland for det som kalles "brukerdebatt", som ikke er innafor forumreglene.

:legrine:

Skrevet

Det er vel ikke verre en at bil på trøndersk er hunkjønn, derav altså bila. Uavhengig om du liker TSK eller ikke!

Anonymous poster hash: ea0cd...ad6

Det gjør ikke trøndersk til skriftspråk.

Skrevet

Sier bila, men skriver biler. Bila er bil i flertall på trøndersk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...