Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #1 Skrevet 24. september 2016 Før han ble sammen med meg så brukte han aldri deodorant. Dette har jeg fått han til å bruke, siden det luktet svette av han hver dag.. Men ofte etter hsn har dusjet så lukter han ikke rent..lurer på hvordan han rengjør segni dusjen egentlig. Kan ta han 1 min å dusje..jeg mener jo da at man ikke har gjort en grundig nok vask av seg selv. Etter han har dusjet skifter han boxer, men tar på seg samme t-shirt, sokker osv. Denne uken har han gått med samme t-shirt og bukse siden forrige søndag. Det er så ekkelt!! Jeg har hintet og spurt om han ikke har andre t-skjorter..og sa at "nå har du gått med de samme klærne hele uken". Men han bryr seg ikke. Han lukter skittent, og det går ut over forholdet. Jeg har ikke lyst å kysse eller ta på han..iallefall ikke ha sex med han. Det var ikke så gale når vi ble sammen, da byttet han oftere klær. Nå er det akkuratt som om han ikke bryr seg. I dag kastet jeg faktisk den t-skjorten han har gått med hele uken. Orket ikke vaske den en gang, den luktet så ekkelt. Ingen normal person har så dårlig hygiene vel?? Anonymous poster hash: 6ab84...d41
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #2 Skrevet 24. september 2016 Nei dette er ikke vanlig. Gi han en skikkelig advarsel om at slik hygiene kan ikke du leve med. Anonymous poster hash: 3d831...1bc
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #3 Skrevet 24. september 2016 Jeg forstår ikke hvordan du klærte å bli kjæreste med en som lukter svette. Æsj så utrolig ekkel han høres ut. Anonymous poster hash: d8caf...790
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #4 Skrevet 24. september 2016 Jeg er veldig tolerant, men en mann med dårlig hygiene kunne jeg aldri vært sammen med. Du må ta det opp helt rolig og seriøst at han er nødt til å bedre hygienen veldig. Anonymous poster hash: 9413e...0f4
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #5 Skrevet 24. september 2016 Jeg er veldig tolerant, men en mann med dårlig hygiene kunne jeg aldri vært sammen med. Du må ta det opp helt rolig og seriøst at han er nødt til å bedre hygienen veldig. Anonymous poster hash: 9413e...0f4 Helt enig. God hygiene er alfa omega. Anonymous poster hash: 15ee3...1bd
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #6 Skrevet 24. september 2016 Gi han er ultimatum. Enten så gjør han noe med rensligheten sin, eller så gå du Anonymous poster hash: 021da...c17
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #7 Skrevet 24. september 2016 Fy faen så ekkelt! Jeg hadde faktisk kommet med en lang lekse om hvor ekkel han er, hadde på ingen måte skånet en slik gris! Deretter hadde jeg bedt han om å skjerpe seg eller ryke og reise! Anonymous poster hash: c42d2...30a
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #8 Skrevet 24. september 2016 Hygiene er det første bud fra meg eller rett ut. Anonymous poster hash: 902c2...2a5
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #9 Skrevet 24. september 2016 Det er faktisk så enkelt at en voksen person som ikke har lært seg - og tydeligvis ikke vil lære - å ha normal personlig hygiene, han kommer ikke til å endre seg. Han kan kanskje endre seg litt i perioder, Hi, men han viser deg helt tydelig at han ikke bryr seg om det. Livet ditt sammen med ham blir nok ikke særlig langvarig, for du kommer til å få nok en dag. Ikke få barn med denne mannen - da vil du slite, og når barnet skal på samvær til far så vil det også lære seg svært uheldige vaner. Jeg ville spurt ham rett ut - Hvorfor bryr du deg ikke om din personlige hygiene? Hvorfor bryr du deg ikke om at du lukter så mye at jeg og andre reagerer på det? Hvilket inntrykk tror du folk får av deg når de ser at du går i skitne og illeluktende klær og helt tydelig lukter gammel og skitten kroppslukt? Hvordan tror du at jeg eller andre damer skal fortsette å tenne på deg når du ikke gidder å være renslig? Men et forhold med en slik mann hadde jeg ikke fortsatt! Anonymous poster hash: 16b02...e7a
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #10 Skrevet 24. september 2016 Hvis han ellers er en flott mann og du er glad i ham synes jeg du skal være helt ærlig, men samtidig fortelle ham hvor mye du elsker ham. Fortell ham at dette er et problem og at du forstår at han ikke merker det selv. Derfor må du passe på dette. Han må godta at når du ber ham dusjecså gjør han det og at når du ber ham skifte klær gjør han det. Samtidig må du godta at dette er noe du må minne ham på uten å bli irritert. Anonymous poster hash: dec48...691
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #11 Skrevet 24. september 2016 Hva var det du falt for ved han.....?? Han må jo være særdeles sjarmerende til tross for å være en skikkelig gris 😤 Anonymous poster hash: d9841...90d
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #12 Skrevet 24. september 2016 Hvis han ellers er en flott mann og du er glad i ham synes jeg du skal være helt ærlig, men samtidig fortelle ham hvor mye du elsker ham. Fortell ham at dette er et problem og at du forstår at han ikke merker det selv. Derfor må du passe på dette. Han må godta at når du ber ham dusjecså gjør han det og at når du ber ham skifte klær gjør han det. Samtidig må du godta at dette er noe du må minne ham på uten å bli irritert. Anonymous poster hash: dec48...691
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå