isrl Skrevet 24. september 2016 #1 Skrevet 24. september 2016 Hei! Til dere som jobber 3 delt turnus og ammer. Hvordan kombineres dette? Jeg har en gutt på snart 6 mnd. Skal begynne å jobbe igjen etter nyttår, skal da jobbe 100% både formiddag, ettermiddag og natt jobbing.. er det mulig å kombinere en så lite rutinert arbeidshverdag med amming? Hvordan har dere gjort det?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #2 Skrevet 24. september 2016 Jeg jobbet bare dag og kveld, og startet jobbe da barnet var mellom 7 og 8 mnd Det var aldri noe problem, delammet til hun var 15 mnd gammel. Ammet når jeg var hjemme, fikk flaske når jeg ikke var hjemme Anonymous poster hash: cc77e...679
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #3 Skrevet 24. september 2016 Jobbet kveld/dag. Begynte å jobbe da han var 6 mnd og ammet til han var 18 mnd. Til han var et år hadde jeg en time ammefri i begynnelsen av vakta. Ammet og pumpet før jeg gikk og da jeg kom hjem. Han fikk et flaske måltid av utpumpet melk og et måltid fast føde mens jeg var på jobb. Anonymous poster hash: a09d1...75f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå