Gå til innhold

Cards against humanity

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som spiller dette?

10.-klassingen ønsker seg dette til jul, men jeg blir litt usikker... Er det ikke litt drøyt for en (snart) 16-åring?

Samtidig er han helt imot skytespill på data og lignende. Dette er jo et kortspill, og ikke dataspill. Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er drøyt, men spiller sammen med min bror som går vg1.

Anonymous poster hash: 6863a...a87

Skrevet

Han begynner jo på vgs til høsten igjen. Vet jo at flere av vennene hans spiller dataspill med 18-årsgrense, disse kan jo også være ganske drøye. Vet at cards against humanity er noe annet enn dataspill, men er jo ikke akkurat et familiespill heller 😜!!

Anonymous poster hash: 92986...fda

Skrevet

Han begynner jo på vgs til høsten igjen. Vet jo at flere av vennene hans spiller dataspill med 18-årsgrense, disse kan jo også være ganske drøye. Vet at cards against humanity er noe annet enn dataspill, men er jo ikke akkurat et familiespill heller 😜!!

Anonymous poster hash: 92986...fda

Skulle ikke være anonym 😉

Skrevet

Jeg har spilt dette mye og ser egentlig helt hvordan det passer en 16-åring. Tenker liksom det er et voksent spill? Men hvis han ønsker seg det så betyr det vel ikke så mye hva jeg måtte synes?

Skrevet

Jeg har spilt dette mye og ser egentlig helt hvordan det passer en 16-åring. Tenker liksom det er et voksent spill? Men hvis han ønsker seg det så betyr det vel ikke så mye hva jeg måtte synes?

Jeg har heller ikke spilt det selv, men tenker litt som du. Får se om jeg kan få lånt et av noen, og rett og slett spille det 😉. Tenker litt at det ikke kan skade han på noen måte?!?

Skrevet

Det er et utrolig morsomt spill, med noen litt grove kort. Vet de selger utvidelser av det, så du kan jo bare plukke vekk de verste kortene og sette inn noen av extension pack korta evt.

Skrevet

Jeg har heller ikke spilt det selv, men tenker litt som du. Får se om jeg kan få lånt et av noen, og rett og slett spille det 😉. Tenker litt at det ikke kan skade han på noen måte?!?

Skader sikkert ikke, men det er ikke laget for den alderen, og kanskje han får større glede av det om han venter litt?

Skrevet

Synes det er å undervurdere 16-åringer om man mener de ikke kan ha glede av det spillet. Er veldig gøy!

Anonymous poster hash: 9d1f1...fd0
Skrevet

Mener de begynner å komme i målgruppa. Er jo ment som gøy. Mener det er mye verre med drapsspill på dataen.

Anonymous poster hash: 7ac20...8fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...