Gå til innhold

Er 23.000 lite utbetalt ? Fulltidsjobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber 100%, er 42 år og syns 23000 er lite utbetalt i måneden (etter skatt) betaler bare 17% skatt som er lavere en de fleste.

Hva får du utbetalt i fulltidsjobb ?

Anonymous poster hash: d93f7...f49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I følge DIB standarden så, her tjener alle millioner av kroner hver 😉

Anonymous poster hash: 3e714...12e

Skrevet

Jeg har 5 års høyere utdanning, mye ansvar men jobber bare 80% da. Har omtrent akkurat det samme som deg utbetalt ( inkludert kveld/nattillegg) så du har nok en helt normal lønn.

Anonymous poster hash: 2d10b...a35

Skrevet

I følge DIB standarden så, her tjener alle millioner av kroner hver 😉

Anonymous poster hash: 3e714...12e

Jeg tjener langtfra en million, heldigvis tjener mannen veldig godt og han deler🙊

Anonymous poster hash: 2d10b...a35

Skrevet

Jeg synes det er lite. Jeg har utbetalt mellom 32000 og 40000 i mnd. 3 års høyere utdannelse og 1 år med videreutdannelse.

Anonymous poster hash: d15f7...3ec

Skrevet

Kommer helt an på utdannelse og ansiennitet.

Som nyutdannet bvped hadde jeg 23000kr utbetalt i mnd. Noen år senere i turnusjobb har jeg 290000kr utbetalt.

Anonymous poster hash: 47120...e81

Skrevet

Jeg er 26, 4,5 års høgskoleutdanning og har utbetalt 27000 etter skatt. Betaler ca 30 % skatt.

Anonymous poster hash: a587b...914

Skrevet

Jeg synes det er lite. Jeg har utbetalt mellom 32000 og 40000 i mnd. 3 års høyere utdannelse og 1 år med videreutdannelse.

Hva slags utdannelse og jobb har du? ☺

Anonymous poster hash: 79def...ce3

Skrevet

Hva slags utdannelse og jobb har du? ☺

Anonymous poster hash: 79def...ce3

Barnevernspedagog med videreutdannelse innen systematisk foreldreveiledning. Jobber i den kommunale bv.tjenesten.

Var ferdig utdannet i 2014 og med videreutdannelsen i vår.

Skrevet

Kommer helt an på utdannelse og ansiennitet.

Som nyutdannet bvped hadde jeg 23000kr utbetalt i mnd. Noen år senere i turnusjobb har jeg 290000kr utbetalt.

Jeg må bare spørre: Bomma du på en null? Du har ikke seriøst utbetalt 290000 kroner utbetalt i måneden? Tohundre og nitti tusen?

For i så fall jeg vil jeg straks studere til bvped...

Skrevet

Jeg må bare spørre: Bomma du på en null? Du har ikke seriøst utbetalt 290000 kroner utbetalt i måneden? Tohundre og nitti tusen?

For i så fall jeg vil jeg straks studere til bvped...

Ganske åpenbart at jeg bomma på en null 😂 Ellers hadde jeg ganske kjapt førtidspensjonert meg! Dessverre bare relativt nyvåkna med bare en kopp kaffe innabords 😆

Skrevet

Ganske åpenbart at jeg bomma på en null Ellers hadde jeg ganske kjapt førtidspensjonert meg! Dessverre bare relativt nyvåkna med bare en kopp kaffe innabords

Og der gikk de studieplanene i vasken :D

Skrevet

Tja. Jeg er 40 og har det dobbelte utbetalt, så jeg syns jo det er litt lite.

Skrevet

Jeg har 23.000 utbetalt i 80% svangerskapspermisjon. Synes det er lite da jeg når jeg jobber har rundt 50.000 utbetalt. Går såvidt rundt nå på den svangerskapspengene.

Anonymous poster hash: 9fc20...a30

Skrevet

Har utbetalt det samme, jobber 80 prosent som lærer (adjunkt med tillegg).

Anonymous poster hash: 5c918...c9c

Skrevet

Du tjener vel egentlig litt lite med tanke på hvor lite skatt du betaler. Er du sikker på at du ikke får baksmell? Vanskelig å si så mye om lønna når du ikke forteller noe om utdanning og type arbeid.

Mannen min har det samme utbetalt som deg, men han skatter vel rundt 30%. Jeg har 28 000 utbetalt, med 30% skattetrekk. Jeg har mastergrad.

Anonymous poster hash: ef28d...77b

Skrevet

Har utbetalt 21.000 og jobber som 100% renholder.

Så tja, om du har en høyere og lengre utdanning så er det ikke sånn kjempe høy utbetaling. Men lønn er heldigvis ikke alt, du tjener jo gjennomsnittlig.

Skrevet

Jeg har egentlig 22 000 kr utbetalt i 100 % stilling som sykepleier hver mnd i fastlønn. Synes dette er lite så jobber ekstra hver mnd og har derfor utbetalt mellom 27 000-32 000 i mnd istedenfor.

Anonymous poster hash: 7414f...c33

Skrevet

Tja, det viktigste er vel at man klarer seg? Føler du at du har nok til tak over hodet, smør på brødet og er fornøyd med jobben er det vel greit?

Jeg var tidligere selvstendig næringsdrivende og hadde mellom 70-90.000 utbetalt i mnd. Men jobben tok for mye tid, jeg var utslitt og grinete, da hjelper ikke pengene så mye ;) Valgte å bli student igjen, og går for en jobb som har mye mindre utbetalt, men som ikke vil kreve at jeg jobber døgnet rundt hele året :)

Anonymous poster hash: ce15f...b87

Skrevet

Det er kanskje litt lite med tanke på den lave skatteprosenten. Jeg har 28000 utbetalt, 34% skatt. Har master og jobber i staten. Har økt en del i lønn de siste årene pga lønnssamtaler.

Anonymous poster hash: 7c96f...9da

Skrevet

Jeg har 24 500 utbetalt i 92% stilling. Er adjunkt. Er ikke fornøyd med lønna i forhold til hvor intense dagene er, men finner ikke annen jobb uten å omskolere meg eller ta butikkjobb, så må vel bare holde ut noen år...

Det er viktig å føle at lønna gjenspeiler det ansvaret og stresset du føler på jobb. Og at du tjener godt nok til livets opphold. Hadde jeg jobbet f.eks i butikk og tjent dette, eller som renholder, hadde jeg vært ganske fornøyd. Når det er sagt, så er lønna i nedre grense for hva man kan leve på alene. Det er kjipt å tenke på. Nå er ikke jeg alene, men føler heller ikke at jeg er økononisk selvstendig nok til å kunne være det.

Anonymous poster hash: 32952...a86

Skrevet

23500 utbetalt. Barnehagelærer med 7 års ansenitet. Syns ikke det er mye å rope hurra for.

Skal ta master veldig snart da :-)

Anonymous poster hash: c1d37...26d

Skrevet

Er vanskelig å si om det er mye eller lite når jeg ikke vet hva du jobber med.

Som alle andre lønninger så kan det være mye i enkelte yrker, men lite i andre

Anonymous poster hash: 61a1c...2c5
Skrevet

Jeg jobber som assistent I kommunen og har mellom 23 og 35000 utbetalt. Betaler 18 % skatt. Høy inntekt de mnd jeg jobber mellom 22 og 25 dager I mnd. Det er med overtid,kvelds og helgetillwgg.

Anonymous poster hash: 7d4a5...04f

Skrevet

Mtp at det er rundt 320 000 i året i fullstilling er det lite. Men 23 000 utbetalt er ikke unormalt. Men det er lavere årslønn enn da jeg jobbet 80% i butikk. Så veldig dårlig betalt sånn sett.

Anonymous poster hash: a3668...3f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...