Gå til innhold

Hva har dere i skuffene i stua? U/T

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 005d4...697

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt mulig drit. Hvorfor i all verden er du interressert i det,

Anonymous poster hash: 86f22...ce2

Skrevet

En med lyspærer, en med batterier, en med medisiner, en med tegnesaker, en roteskuff med alt mulig, tre skrivebordskuffer med papirer, penner, kopipapir og diverse kontorrekvisita.

Anonymous poster hash: 4612f...7f5
Skrevet

Cder,Dvder,"finbestikk" -altså bestikk,kakespader o.l som jeg ikke bruker i det daglige f.eks sølvtøy. Samt en skuffe med penner,papir,stiftemaskin,hullemaskin,tape,konvolutter og annet skrivemateriell.

Anonymous poster hash: 578f9...403

Skrevet

Cder,Dvder,"finbestikk" -altså bestikk,kakespader o.l som jeg ikke bruker i det daglige f.eks sølvtøy. Samt en skuffe med penner,papir,stiftemaskin,hullemaskin,tape,konvolutter og annet skrivemateriell.

Anonymous poster hash: 578f9...403

Skrevet

En kommode med div kontorting.

Har to skuffer på TV benken og der ligger div DVD-er og PlayStation, spill osv.

Har 4 kurver under salongbordet, 2 stk med babyleker og 1 med bleier osv, 1 kurv med div ting til barna. Også har jeg en skuff i vitrineskapet hvor det ligger merkelapper til tøy, klistremerker og tatoveringer til barna og noen småting.

Skrevet

Rot som ikke skal kastes men som ikke har noen plass ellers. Klesruller, batterier, betalte regninger jeg burde ha sortert og satt i permer, div rot fra ungene, lightere, småpenger, skruer, stifter, teip osv

Skrevet

Alt for mye rot 😂 alt fra batteri,tegninger fra poden, dokumenter,blyanter og annet dilldall og rot.

Skrevet

Tegninger, ark, tegnesaker, perler, leiere, permer, leker, ledninger og rot. Masse sjit 😁

Anonymous poster hash: 472dc...e4b

Skrevet

Rot, rot og rot, som består av:

Telys, diplomer, nøkkelhengere, tegnestifter, ladere, ei klinkekule, klistremerker, batterier, et kamera, en cd and the list goes on and on!

Har to sånne skuffer på stua, og en i gangen. Hjerte hjerte....😂

Anonymous poster hash: 19634...8e6

Skrevet

Vi har ikke skuffer i stua.

Anonymous poster hash: fd126...d53

Skrevet

En er stappfull av regninger, papirer av viktig art og kvitteringer. Den andre er full av julefilmer, en gammel spillconsoll og ikke minst en masse uidentifisert rot.

Anonymous poster hash: cd6c1...ebe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...