Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #1 Skrevet 23. september 2016 Har kjøpt en som er høy i livet, og synes den satt perfekt. Men etter å ha hatt den på en stund blir jeg sliten i magen, føler jeg ikke puster så godt. (er ikke vant med høye bukser) Utvider de seg? Regner med den gir etter litt? Hvor fort? Anonymous poster hash: 6bced...226
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 23. september 2016 #2 Skrevet 23. september 2016 Har du den høyeste eller mellomste? Den høyeste syns jeg sitter for høyt og gir ubehag i magen. Har ikke brukt den nok til å gi mening om det gir seg, desverre. Den mellomste er helt ok!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #3 Skrevet 23. september 2016 Samme som hun over. Elsker buksene, men den høyeste ble litt for høy. Den er også tykkere i stoffet. Har gått over til never denim 😍 Anonymous poster hash: 14ac2...085
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 23. september 2016 #4 Skrevet 23. september 2016 Btw, de har et annet merke på carlings, står helt stille for meg med navnet. Men MYE bedre kvalitet, tynnere stoff, og fargen holder seg mye lenger 👍🏻
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #5 Skrevet 23. september 2016 Det er den aller høyeste jeg har. Tenkte det var bedre enn den andre for da kommer den over hele magen og lager ikke muffintop... Kanskje jeg skulle prøvd et annet merke da... Har tredd den på en kasse her nå og håper den føles litt bedre i morgen Anonymous poster hash: 6bced...226
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 23. september 2016 #6 Skrevet 23. september 2016 Det er den aller høyeste jeg har. Tenkte det var bedre enn den andre for da kommer den over hele magen og lager ikke muffintop... Kanskje jeg skulle prøvd et annet merke da... Har tredd den på en kasse her nå og håper den føles litt bedre i morgen Anonymous poster hash: 6bced...226 Men den høyeste er så høy at når en sitter så får en den bulen 🙈 Prøv den mellomste, garanterer at du liker den bedre! Og lykke til med utvidelsen av den du har 🙊
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #7 Skrevet 23. september 2016 Men den høyeste er så høy at når en sitter så får en den bulen Prøv den mellomste, garanterer at du liker den bedre! Og lykke til med utvidelsen av den du har Takk! Anonymous poster hash: 6bced...226
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå