Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #1 Skrevet 23. september 2016 Har vært syk noen dager. Ikke noe alvorlig. Litt feber, sår hals og snørrete/tett i nesa, men har vært såppas dårlig at jeg har ligger mye i sengen. Vanligvis mister man vel matlysten når man er syk, men jeg har vært så vannvittig sulten! Virker som kroppen har gått på høygear for jeg har hatt skikkelig ulvehunger. Spiser vanligvis helt normalt: et par knekkebrød til frokost, samme til lunch også en porsjon middag. I går kveld sto jeg på kjøkkenet og spiste middagsrester rett ut av en kjele. Mannen fikle helt sjokk. Noen flere som blir skikkelig sultne når de er syke?? Anonymous poster hash: fe169...728
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #2 Skrevet 23. september 2016 Det blir jeg alltid når jeg er syk. Og kroppen skriker etter karbohydrater! Det er nok noe i det at kroppen fikser seg selv, den må ha næring når den er syk... Anonymous poster hash: 17831...531
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #3 Skrevet 23. september 2016 Det blir jeg alltid når jeg er syk. Og kroppen skriker etter karbohydrater! Det er nok noe i det at kroppen fikser seg selv, den må ha næring når den er syk... Anonymous poster hash: 17831...531 Takk for svar 😊 i dag har det blitt brødskiver med leverpostei, brød med speilegg og avocado, brioch med kanel, thaimat med ris og ostepop. Helt villt 😂😂😂😂 Anonymous poster hash: fe169...728
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå