Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #1 Skrevet 23. september 2016 (endret) Er som en slitsom unge !Utrolig irriterende fyr.Men han har lite på et humorprogram å gjøre.Påtatt virker det somAnonymous poster hash: a9954...e64 Endret 26. september 2016 av Ann Christin Innlegget er ryddet for spekulasjoner.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #2 Skrevet 23. september 2016 Elsker han! Helt fantastisk 😂👏 Anonymous poster hash: 439a3...849
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #3 Skrevet 23. september 2016 Synes han er fantastisk morsom jeg Anonymous poster hash: 29270...317
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #6 Skrevet 23. september 2016 Liker han også! Artig fyr! Anonymous poster hash: fe5fa...048
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #8 Skrevet 23. september 2016 Jeg kunne ikke fordra ham tidligere - uten at jeg hadde noen grunn for å ikke like ham. Nå har jeg fått mer og mer sansen for ham. Ja, han er spesiell, men han er intelligent, han har humor. Så et bilde av ham i dag eller i går og tenkte "jøss, han har ordentlige kysselepper" - og var lettere sjokkert over tanken Anonymous poster hash: 45712...3dd
Mumua Skrevet 23. september 2016 #9 Skrevet 23. september 2016 Synes han er et sjarmtroll! Knusktørr og herlig humor. Skulle ønske vi var naboer!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #10 Skrevet 23. september 2016 Kul og meget intellektuell. Kunne godt ha tenkt meg å vært venn med han jeg Anonymous poster hash: 845eb...ac8
lisa2 Skrevet 23. september 2016 #11 Skrevet 23. september 2016 Han er jo bare fantastisk. Morsom, veldig intellektuell og flott at alle type mennesker er fremme i media.
Von Hertelhofen Skrevet 23. september 2016 #12 Skrevet 23. september 2016 Jeg har sansen for han. men jeg skjønner at du synes at han er slitsom- han snakker veldig mye og veldig raskt 😜
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #13 Skrevet 23. september 2016 Utrolig kul fyr, og en fantastisk forfatter. Anonymous poster hash: eede0...bfb
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #14 Skrevet 23. september 2016 Ufattelig slitsom fyr... Anonymous poster hash: 759bd...275
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #15 Skrevet 24. september 2016 Er som en slitsom unge ! Utrolig irriterende fyr. Men han har lite på et humorprogram å gjøre. Påtatt virker det som Anonymous poster hash: a9954...e64 La meg gjette, du stemmer FrP og synes Sylvi Listhaug er en ny Jesus? Anonymous poster hash: 00211...c6d
Ditalen Skrevet 26. september 2016 #16 Skrevet 26. september 2016 http://www.dagbladet.no/kultur/hans-olav-lahlum-tar-oppgjor-med-nettrollene/63461731 Fantastisk Slenger ut ev link på dette innlegget, for å ta et oppgjør med nett- trollene. Men, her er jo omtrent alle fan av fyren. Litt av ein luring han derre
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #17 Skrevet 26. september 2016 Digger Lahlum 😊👍 Anonymous poster hash: bff4f...65e
Admin Skrevet 26. september 2016 #18 Skrevet 26. september 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Ann Christin, mod
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #19 Skrevet 26. september 2016 La meg gjette, du stemmer FrP og synes Sylvi Listhaug er en ny Jesus? Anonymous poster hash: 00211...c6d Ikke meg du svarte, men jeg stemmer FrP og digger både Lusthaug og Lahlum. Jada, vet han er sv-er. Fikk du ødelagt noen av fordommene dine nå? Anonymous poster hash: b836b...df1
Admin Skrevet 26. september 2016 #20 Skrevet 26. september 2016 Tråden er ryddet for svar til slettede innlegg. Ann Christin, mod
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #21 Skrevet 27. september 2016 Hadde lett passet inn i Big Bang Theory gjengen Anonymous poster hash: 214ba...d61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå