Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #1 Skrevet 23. september 2016 Hva synes dere om damer på rundt 40 som går i hverdagskjoler? Hot or not? 😊 Anonymous poster hash: 038dc...2f8
Fandens Oldemor Skrevet 23. september 2016 #2 Skrevet 23. september 2016 Hverdagskjoler kjenner vel ingen alder?
Iiiiik Skrevet 23. september 2016 #3 Skrevet 23. september 2016 Hvis du snakker om sånne forklekjoler farmor brukte, så er det ikke hot. Snakker du om pinetrange korte rosa kjoler, så er det heller ikke hot. Helt uavhengig av alder. At 40-åringer ikke skal kunne bruke kjoler til hverdags er en fremmed tanke for meg.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #4 Skrevet 23. september 2016 Hva mener du med hverdagskjoler? Det finnes 40 ulike stiler, så her må du presisere. Anonymous poster hash: d18e0...d72
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #5 Skrevet 23. september 2016 Mange på min jobb er rundt 40. Mange går i kjole på jobb. Tenker ikke mye på dem. Anonymous poster hash: 78bed...38a
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #6 Skrevet 23. september 2016 Hehe. Nei, jeg vet ikke. Tenker på helt vanlige hverdagskjoler... Har flere som jeg har kjøpt på b-young. Har alltid syntes de var fine i butikken, men av en eller annen grunn føler jeg meg aldri helt vel i kjoler eller skjørt.... HI Anonymous poster hash: 038dc...2f8
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #7 Skrevet 23. september 2016 Jeg er 38 år, og bruker bare kjoler. Anonymous poster hash: a9264...447
LME1001 Skrevet 23. september 2016 #8 Skrevet 23. september 2016 Hvis du ikke føler deg vel i kjole/skjørt, bør du kanskje la det være. Det skinner på en måte i gjennom at du ikke føler deg vel i det. Eller hvis du nesten aldri går i skjørt/hverdagskjole, blir det veldig annerledes når du ei sjelden gang bruker det. (Jeg går i skjørt ca 345 dager i året, og de gangene jeg har på bukse blir det alltid kommentert at jeg ser så annerledes ut 😜)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #9 Skrevet 23. september 2016 Ja, jeg synes egentlig at kjolet er veldig fint på andre... Men jeg er rett og slett redd for at jeg skal se for pynta ut... Jobber i et mannsdominert yrke, og de damene jeg jobber med går sjeldent i kjoler. Men samtidig synes jeg det er utrolig deilig å ikke ha på bukse som strammer 😉 Får bare hoppe i det og bruke kjoler litt mer så det kanskje ikke legges så godt merke til. .. Du over som bruker kjoler 345 dagevis året:hvilke kjoler har du? Hvor mange har du dom du bytter på? 😊*ønsker inspirasjon* 😉😇 Anonymous poster hash: 038dc...2f8
LME1001 Skrevet 23. september 2016 #10 Skrevet 23. september 2016 Kjør på! Skjørt er mine "joggebukser" 😄 Jeg ser litt pyntet ut, og slipper bukser som strammer. Og jeg elsker å gå i høye hæler, og det passer dårlig til joggebukser 😂 Bruker masse skjørt (stopper litt over kneene), gjerne bomullsskjørt eller andre stoffer som er myke og stretchy. Bruker tettsittende (men ikke stramme) skjørt og en løs topp/bluse/genser (har litt for mye mage). Fine sko, noe ørepynt. Bare legger tidlig høst og sein vår, så tynne strømper og støvletter når høsten blir kald eller våren har kommet. På vinteren bruker jeg vanlige strømper, gjerne med mønster. Får veldig ofte kommentarer på at jeg ser pynta ut, men egentlig er det bare praktisk å kle meg slik 😄
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #11 Skrevet 23. september 2016 Bruker nesten alltid kjoler og skjørt. Ekstremt sjeldent det blir bukser. Som regel lange kjoler med empireliv eller lange skjørt, men har nesten alle varianter. Har kun bukse ute på tur eller når jeg vil at mannen min skal se/ta ekstra på rumpa mi Anonymous poster hash: 2f8f0...dfe
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #12 Skrevet 24. september 2016 Herlig å se det er flere😄 Jeg bruker konsekvent bare kjoler og skjørt. Bukse kun til trening/turer. Har rundt 50 kjoler og skjørt å velge i, men har 4-5 favoritter som går igjen. Anonymous poster hash: 544ba...dd0
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #13 Skrevet 24. september 2016 Jeg kunne ønske jeg kunne se hvilke kjoler, skjørt og tilbehør dere kler dere i.... Hadde Vært gøy med inspirasjon 😊 Anonymous poster hash: 038dc...2f8
Magia Skrevet 24. september 2016 #14 Skrevet 24. september 2016 Jeg går masse i kjoler! Kjøpte nettopp mange fine fra asos. Der har de alltid masse klær på outlet (70%). Jeg syns kjole og skjørt er feminint og pent og passer til alle aldre og kroppsfasonger (men det kan bli feil også, som nevnt over med åletrang rosa kjole eller annet...)
Himmel og hav Skrevet 24. september 2016 #15 Skrevet 24. september 2016 Jeg går i kjole ihvertfall fem dager i uka, og bruker det både på jobb og som hjemmekos. Jeg har mye kjoler fra Gudrun Sjøden, for jeg trives best i litt fargerike plagg, og kjole har ingen aldersgrense. Elsker strikkekjoler, strømper i glade farger og nå er det snart så kaldt at jeg kan finne fram ankelstøvlettene mine igjen. Hvis du først begynner å gå i kjole, så blir du fort hekta, for det er så lettvint! Du slipper å tenke på om denne toppen er fin til denne buksa, om fargene passer osv. Hent en kjole ut av skapet, ta den på - ferdig!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #16 Skrevet 24. september 2016 Jeg går 90% av tiden med kjoler eller skjørt, hater å gå med bukser. Jeg har enkle kjoler i alle lengder og fasonger som jeg pynter opp eller ned med smykker og cardigans Anonymous poster hash: 1dc52...454
Blondzilla Skrevet 24. september 2016 #17 Skrevet 24. september 2016 Jeg bruker mye kjoler. Denne har jeg brukt mye i det siste. Kan kles opp on ned avhengig av tilbehør. http://www.ganni.com/shop/dresses/maxwell-crepe-dress/F1389.html?dwvar_F1389_color=Vanilla%20Ice%20Bell%20Flower#start=34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå