Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #1 Skrevet 23. september 2016 Skal til legen å ta prøver tenkte jeg men lurer på hvordan det var for deg? Gått å hanglet i 1 mnd nå med svimmelhet, kvalme og smerter ved lever når jeg rører på meg og ellers også innimellom. Og er så utrolig trøtt hele tiden. Drar meg gjennom dagene. Anonymous poster hash: 50d28...e40
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #2 Skrevet 23. september 2016 Kraftig influensa med halsbetennelse og feber. Sliter fortsatt med helsa, 4 år etter! Gå og sjekk deg du. Anonymous poster hash: 1a892...e83
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #3 Skrevet 23. september 2016 Du kan hangle i mange mnd etter å ha hatt kyssesyken, men ved selve sykdomsutbruddet blir man gjerne skikkelig dårlig med høy feber og veldig hovne lymfeknuter. Anonymous poster hash: bc412...13b
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #4 Skrevet 23. september 2016 For meg kom det over natta. Klinkende frisk kvelden før. Dagen etterpå våknet jeg med 40 i feber,svimmel og uvel. Gikk til legen etter at feberen ikke gikk ned etter 3 dager. Han kjente at jeg hadde hovne lymfeknuter samt at jeg ble sendt til UL av milt og lever. Tok også bl.pr og fikk beskjed om at at jeg hadde kyssesyken. Var sengeliggnenes i 4 mnd og brukte vel 1 år før jeg fungerte i hverdagen igjen. Fikk det når jeg var 18 år og fikk svekket immunforsvar og helse etter dette (13 år siden nå). Em venninne aveg hadde en lett halsbetennelse og fikk at hun hadde hatt kyssesyken. Anonymous poster hash: dce1a...c26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå