Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #1 Skrevet 23. september 2016 De siste to ukene har jeg hatt flere "anfall" med pustevansker. Ikke sånn at jeg virkelig ikke får puste. Men det er tungt å trekke pusten. Føler at jeg ikke får nok oksygen, og prøver å puste "hardt" inn for å fylle lungene skikkelig. Får litt "sug"-følelse i magen.. Det går som regel over i.l.a en times tid.. Det har kun skjedd på kvelden, og det har vært feks mens jeg bare ligger og slapper av foran TV eller lignende. Noen som vet hva årsaken kan være? Jeg har historikk med angst men da var det helt konkrete ting (sosial fobi). Kan ikke forstå at angsten skal komme tilbake (og på en helt annen måte) helt uten grunn.. Har ting å tenke på som de fleste andre, men alt i alt har jeg det veldig godt, storkoser meg i mammapermisjon, har et godt forhold til mannen og til øvrig familie etc... Så kan det kanskje være noe annet? Anonymous poster hash: fd7f0...984
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #2 Skrevet 23. september 2016 Det kan være noe annet, men jeg tenkte angst med en gang. Anonymous poster hash: 420b5...2e0
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #3 Skrevet 23. september 2016 Har du flyttet på noe som det har vært mye støv under? Vi flyttet vekk en seng å under der var det mye støv,jeg bare støvsuget det vekk ettersom vaskehjelpen skulle komme dagen etterpå. Jeg skjønte ikke hvorfor jeg pustet så tungt på soverommet å trodde jeg var skikkelig syk. Det viste seg at det kom fra støvet som var under sengen. Anonymous poster hash: 96537...0cc
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #4 Skrevet 23. september 2016 Jeg tenkte angst med en gang Anonymous poster hash: 3b83d...11e
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #5 Skrevet 23. september 2016 Jeg blir sånn fordi noen muskler ikke klarer å slappe av. Har flere ganger vært inne på tanken på angst, men det stemmer ikke med når det kommer og hvordan det kjennes ut. Hos meg hjelper det å slappe helt av å puste dypt flere ganger og i tillegg strekke brystet. Anonymous poster hash: d2a75...a6f
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #6 Skrevet 23. september 2016 Angst Anonymous poster hash: 52daf...219
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #8 Skrevet 23. september 2016 Angst Lungeemboli Anonymous poster hash: 8e267...ad6
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #9 Skrevet 23. september 2016 Allergi. Noen mangler kan gi slike symptomer. Anonymous poster hash: 5ae69...a93
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #10 Skrevet 23. september 2016 Angst... dessverre... hilsen en som fikk det helt likt i mammapermen... etter mange år uten...Kom som kastet på meg. Spesielt når jeg lå fredelig i sofaen... Anonymous poster hash: 0dfe7...54c
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #11 Skrevet 23. september 2016 Jeg også tenker angst. Jeg får akkurat det samme, ligger og slapper av på sofaen og plutselig kommer det. Jeg har diagnosen generell angst.. Anonymous poster hash: 75e79...f36
anonomous Skrevet 24. september 2016 #12 Skrevet 24. september 2016 Har hatt slike jeg også, tror det er angstanfall.. De kom alltid når jeg slappet av. Forferdelig ekkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå