Gå til innhold

Dere som har spedbarn, hvilket bleiemerke bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på 2'er bleier. Jeg har testet Rema sine, Libero og Pampers. Og Libero Touch. Likte Touch best, men synes de er så dyre!

Rema sine var jeg skuffet over. Synes de var stive?

Anonymous poster hash: a0e1c...2d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Testet samme som deg og opplevd lekkasjer med alle. Spesielt mye med libero. Bruker mest rema.

Skrevet

Brukte libero toutch i str 1,2 og 3. Fra størrelse 4 bruker vi Coop sine, det er virkelig gode bleier! Myke og holder veldig godt på tiss. På natt holder de 13 timer uten problem.

Anonymous poster hash: 6c074...d86

Skrevet

Brukte Pampers på nyfødt (dette var før Rema kom med småbleier).

Gikk over til Rema på størrelse nr 3. Har også prøvd Libero, Coop og Moomin (?).

Så...

Pampers til nyfødt, og Rema/Libero ut bleieperioden.

Nestemann skal vi prøve ut tøybleier på! :)

Anonymous poster hash: d5f99...9d4

Skrevet

Har brukt Libero Touch til både babyen og 2 åringen. Frem til jeg prøvde Coop nå, og kommer til å fortsette med de. De ligner veldig på Touch bare at de er billigere:-)

Skrevet

Libero touch her :) Aldri opplevd lekkasje (tiss). 

Anonymous poster hash: 733b2...ce5
Skrevet

Liker best Pampers newborn til de aller minste (1-3). De er mykest og tynnest. Libero touch er like bra, men har valgt de bort pga pris.

Rema sine er OK, og de som holdt best om natten fra str 4.

Skrevet

1er og 2er bleier brukte vi Libero. Kjempegreit med den væskeindikatoren.

Da vi gikk over på 3er, og bleiene ble dyrere, begynte vi å kjøpe Rema 1000 bleier. Er nå på 4er, og har vært kjempefornøyd med de :)

Anonymous poster hash: 23770...84b

Skrevet

Liker libero best, men first price sine er nokså like☺️

Skrevet

Har brukt Pampers NewBorn til alle mine når de var helt små

Anonymous poster hash: e2a86...5bc
Skrevet

Libero er best, men kjempedyrt ja. Vi bruker Rema sine, synes ikke de er stive jeg.

Skrevet

Pampers til nyfødt , nå str 4 ,kjøper jeg Coop sine.

Skrevet

Vi har brukt libero. På meny får man 2 pakker for 79 kr eller noe, det gjelder også libero touch.

Anonymous poster hash: 6b81f...a55

Skrevet

Vi har brukt libero. På meny får man 2 pakker for 79 kr eller noe, det gjelder også libero touch.

Eller, det er kanskje fra str 3 med prisen. Litt usikker.

Skrevet

Noen som vet om Coop har 2'er bleier forresten? Brukte de på førstemann, men oppdaget ikke de før vi var på 4'er bleier sist

Anonymous poster hash: a0e1c...2d2

Skrevet

Libero sine er jo såååå harde og stive? Merker på huden etter dem. Bruker Rema sine

Anonymous poster hash: 975c0...0b2

Skrevet

Pampers er favoritten. Libero touch er gode, men dyre. Rema sine er stive. Coop også litt stive

Anonymous poster hash: 62732...0e8
Skrevet

Har bare brukt libero vi

Anonymous poster hash: 6cd29...b47

Skrevet

Bruker bare Pampers her!

Anonymous poster hash: ccbcd...c8d

Skrevet

Brukt bare libero touch...de føles nærmest som bomullstruser...

Pampers inneholder mineralolje, dvs at huden gjør seg avhengig av denne oljen. Hvis du bytter til et annet bleiemerke vil huden til baby kunne bli røff og irritert. Du tror da det er pga den nye bleien og at barnet ditt ikke tåler det, så du bytter tikake til Pampers naturligvis. I realiteten er det at huden ikke lenger får tilført mineralolje som den er blitt avhengig av. Skittent triks og unødig påføring av midler barn ikke trenger. Bare les på innholdsfortegnelsen på bleiene så står det der.

Anonymous poster hash: 2cecb...1cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...