Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #1 Skrevet 23. september 2016 Noen her som bor på nærbø? Er det en plass å flytte til, eller anbefales det å flytte lenger nord i fylket? Anonymous poster hash: c300e...988
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #2 Skrevet 23. september 2016 Det er øøde!! Langt til sandnes/stavanger. Lite jobber og dilekten er grusom 😂 Anonymous poster hash: d95b9...7bc
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #3 Skrevet 23. september 2016 Det er øøde!! Langt til sandnes/stavanger. Lite jobber og dilekten er grusom 😂 Anonymous poster hash: d95b9...7bc Jeg kan geografi. Og jobb er ikke noe problem. 😊 Diakelekta er så som så. Men heller det enn bærum.. Anonymous poster hash: c300e...988
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #4 Skrevet 23. september 2016 Det er et lite sted, bare noen få butikker. Anonymous poster hash: e0bf6...d26
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #5 Skrevet 23. september 2016 Aldri i verden! Er oppvokst på Sola og det er lengt nedover jeg hadde giddet. Anonymous poster hash: 2ba39...8ef
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #6 Skrevet 23. september 2016 Vakkert område, sjarmerende dialekt - men er ikke det området litt vel plaget av bedehuskultur? Anonymous poster hash: cab25...39b
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #7 Skrevet 24. september 2016 Vakkert område, sjarmerende dialekt - men er ikke det området litt vel plaget av bedehuskultur? Anonymous poster hash: cab25...39b Er nettopp det jeg lurer på. Og hadde håpet om noen lokale kunne svare. Har nå bodd på storhaug i Stavanger sentrum omtrent hele livet, og spør ikke etter svar fra folk som mener alt sør for forus er ødemark. Jeg hadde håpet at noen her inne bodde der. Er forresten ikke et så lite sted, har 10.000 innbyggere, så er på størrelse med en typisk bydel i Stavanger. Anonymous poster hash: c300e...988
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #8 Skrevet 24. september 2016 Ingen som frivillig flytter til hå kommune? Skikkelig rølpeplass. Velg Klepp eller time kommune isteden. Anonymous poster hash: 2bf92...76e
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #9 Skrevet 25. september 2016 Jeg bor der ikke selv, men har vært der minst hundre ganger. Det er nettopp kommet en splitter ny skole der f.eks. Kommer nok litt an på hvor du flytter hen, men det fins flere koselige byggefelt der. Det er ikke så langt til bryne om man trenger storhandel, men de har et senter med de mest nødvendige butikkene. Det er ikke langt til flere turstier og strender, og så har man fugleparken man kan dra til med barna. Varm og koselig plass synes jeg. Men jeg misliker sterkt å bo i storby selv da. Anonymous poster hash: 466c1...a00
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #10 Skrevet 25. september 2016 Jeg bor der ikke selv, men har vært der minst hundre ganger. Det er nettopp kommet en splitter ny skole der f.eks. Kommer nok litt an på hvor du flytter hen, men det fins flere koselige byggefelt der. Det er ikke så langt til bryne om man trenger storhandel, men de har et senter med de mest nødvendige butikkene. Det er ikke langt til flere turstier og strender, og så har man fugleparken man kan dra til med barna. Varm og koselig plass synes jeg. Men jeg misliker sterkt å bo i storby selv da. Anonymous poster hash: 466c1...a00 Og bedehuskulturen kommer jo litt an på hva du vil selv. Ingen av de jeg kjenner som bor der går i kirken hver søndag for å si det sånn, heller ved de tradisjonelle stundene (dåp, konfirmasjon osv). Det blir hva en gjør det til selv 😉 hadde det ikke vært for familie her jeg bor ville jeg flyttet dit selv 😊 Anonymous poster hash: 466c1...a00
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #11 Skrevet 25. september 2016 Og bedehuskulturen kommer jo litt an på hva du vil selv. Ingen av de jeg kjenner som bor der går i kirken hver søndag for å si det sånn, heller ved de tradisjonelle stundene (dåp, konfirmasjon osv). Det blir hva en gjør det til selv 😉 hadde det ikke vært for familie her jeg bor ville jeg flyttet dit selv 😊 Anonymous poster hash: 466c1...a00 Takk for fint svar! 😊 Anonymous poster hash: c300e...988
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå