Gå til innhold

Dårlig samvittighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var å hentet sønnen min på skolen i dag. I gangen sto det en liten gutt utenfor glassdøren og lente seg mot døra. Jeg tenkte å skyve den forsiktig opp. Så "glemte" jeg på et vis at han sto der, og tok mye hardere fart med døra enn jeg hadde tenkt. Gutten datt bakover og slo seg.

Jeg følte meg helt forferdelig. Trøstet og sto i. Han slo seg heldigvis egentlig ikke, men han skvatt. Han sa han skjønte det ikke var med vilje. Jeg ringte til moren for å fortelle hva som hadde skjedd. Hun bare lo og sa det går bra.

Men det rare er at jeg fremdeles føler meg dårlig - akkurat som jeg "tviler" på meg selv og min egen dømmekraft.... Hvordan pokker kunne jeg slå døra hardt opp når det sto et barn der? (Sån ekkel liten følelse inne i meg som sier at det var med vilje, enda jeg vet at det er absurd).De ansatte på skolen har også bare ledd og sagt at det er fredag ettermiddag, og du er sikkert bare sliten i hode. (Det har skjedd veldig mye rart på jobb i dag). Men noe slikt har aldri skjedd meg før. Og så sliten kan jeg jo ikke tillate meg selv å bli.

Er det noen som har opplevd lignende?

Anonymous poster hash: d1c05...53d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av, han har nok allerede glemt det ☺️

Anonymous poster hash: f794c...ecd

Skrevet

Slapp av, han har nok allerede glemt det ☺️Anonymous poster hash: f794c...ecd

Takk:)

Skrevet

Jeg kan få slike merkelige tanker på natten innimellom når jeg har sovet helt elendig lenge og heller ikke den natten får sove.

Jeg har valgt å bare le litt av dem. Når man er veldig sliten så blir oppmerksomheten litt tilsvarende som om man har drukket, spesielt om man i tillegg har sovet lite. Så jeg setter det på "fylle-kontoen" (uten at jeg har drukket) ;)

Se på hva du kan gjøre slik at du ikke blir så sliten fremover :)

Anonymous poster hash: 8fb63...b86
Skrevet

Pms? Jeg blir full av dårlig samvittighet for småting og ingenting før mensen. Og som hun over på nettene når jeg ligger våken.

Anonymous poster hash: 56185...39e

Skrevet

Pms? Jeg blir full av dårlig samvittighet for småting og ingenting før mensen. Og som hun over på nettene når jeg ligger våken. Anonymous poster hash: 56185...39e

Kjenner meg veldig igjen i det. Ligger også ofte våken om natta og tenker over slike ting. Særlig ting på jobb. Noen ganger googler jeg til og med trygderettigheter på natta, fordi jeg tenker at jeg kommer til å få sparken på jobb, fordi jeg sikkert har "gjort noe galt" på jobb. Høres helt psykt ut når jeg skriver det ned...

Shit, hvorfor holde på sån...

Så denne hendelsen kommer sikkert til å kverne rundt i hode i kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...