Gå til innhold

Hva ønske i bursdagsgave til ettåring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er først og fremst "bonuspappaen" som spør. Han ønsker å kjøpe en litt gøy gave (ikke klær) til rundt 1000-1500 kr. Har dere noen forslag?

Hva kan jeg ønske av resten av familien? Alt fra 300-1000 kr. Ønsker noe annet enn leker, da vi har en drøss etter eldstemann. Har ønsket oss Hakkebakkeskogen servise, så dette får vi. Penger er litt kjipt å ønske seg, selv om penger på kontoen hans er helt tipp topp!

Anonymous poster hash: ee084...e3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt*

Skrevet

Matboks, termos, sekk, sovepose, ull nå som vi går mot vinter, akebrett, stor seng (trenger ikke settes opp helt med en gang)

Skrevet (endret)

Bøker,bøker og bøker :) :)

Endret av hysterika
Skrevet

Vår fikk pulk. 😊

Ellers er bøker bra. Både de som faller i smak umiddelbart, typisk pekebøker, men også de for litt lenger frem i tid. Kari grossmann er gull.

Anonymous poster hash: b55c0...b8b

Skrevet

nøstebarn ribbestrikket bukse og genser, hakke bakke skogen dynetrekk, fiskespill, akebrett, Reima ytterklær, små stoler og bord, postkasse til soverommet, nattlampe, spilledåse/snøkule med musikk, 

Anonymous poster hash: d5044...01f
Skrevet

Nøstebarn ribbestrikket bukse og genser har vi. Vi har hundre bøker, Hakkebakkeskogen sengesett, pulk og nattlampe. Men bord og stoler var en god idé!

Skrevet

Matboks, ull og akebrett har jeg også tenkt på! 😊👍🏼

Skrevet

Alt av vintertøy, ull hvis han tåler det, ski, løpesykkel, iPad, bøker, gode votter, tøfler...

Skrevet

gåbil,dukker, duplo, biler, little people hus/bondegård/figurer osv, bøker.

Det er ting som falt i smak lillefrøken på 1 år her

Anonymous poster hash: 0be7d...0be
Skrevet

Her fikk eldste spark og skøyter til ett årsdagen sin. Sparken fikk hun av oss, jeg hadde aldri sett så liten spark før og hun syns det var så gøy å sitte på min spark. Jeg regnet ikke med at hun kom til å bruke den den vinteren, men utrolig nokk klarte hun det. Hun lærte sg å stå på ski mnd før også, farmor som kom med ski. Jeg og faren er ikke noen skigåere, men det har den ungen blitt.

Skøytene var i str 23 og tante kjøpte de kun pga de var så supersøte. Ungen sto på skøyter også like etter bursdagen sin. Istede for bruskasser unger ofte bruke på skøytbanen for å holde seg på brukte hun sparken frem til hun klart å stå helt alene.

Vi kjøpte bil til barnebarnets 1års dag. Moren mente vi kjøpte ting hun var for liten for, men lille flisa suste avgårde etter kort tid. Hun kunne enda ikke gå, men komme seg frem med bilen kunne hun. Vi kjøpte en slik tøff metallbil. Litt synd moren er så rosa rosa for vi ville helst kjøpt brannbil eller noe slikt kult, men vi fant en tøff rosa. Som bonuspappa kan det kanskje være litt hyggelig med en slik type gave. En gave som egentlig ikke trengs, men en ting som barnet kan ha i mange pr og evt gå i arv. Når barnet blir større kan det gi litt ekstra bånd om slike ting er noe barnet faktisk leker mye med. Som bonuspappa slipper man å tenke praktisk, litt slik som besteforeldre.

Anonymous poster hash: b5739...746

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...