Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #1 Skrevet 23. september 2016 Føles ut som jeg får et slags vondt stikk eller slag når jeg går. Har kjent det er par dager, men ikke tenkt på det før idag som det gjør vondt hele tiden når jeg går. Trykket inn nå der det er vondt og føltes ut som en klump inni der. Er på siden ved egglederen antar jeg. Det kan vel vente til mandag når fastlegen åpner det? Anonymous poster hash: 76680...dec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå