Gå til innhold

Hvordan få betalt alt :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått 3 måneder uten jobb og noe støtte fra nav da jeg ikke hadde rett på dagpenger...

Nå har jeg fått fast jobb og tjener helt OK. Men med tanken på at 3 måneder er gått så ligger vi meget dårlig Ann med alle regningene vi ikke har betalt. Ligger på 20 000 noe jeg blir kvalm av. Vi eier en leilighet men har ingen andre lån, har ikke noe kreditt gjeld eller noe sånt.

Jeg vill høre deres erfaringer med alt mellom A - Å, på hvordan vi skal få "hekte" oss inn igjen :-)

Er ikke ute etter kjeft fordi jeg ikke har vert i jobb i 3 måneder, jeg har mine grunner. Vill bare ha noen tips og triks på hvordan vi best mulig kan komme oss på beina igjen :-) takk

Anonymous poster hash: bb5db...35d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dere låne av noen, og betale tilbake over litt tid?

Ellers må dere ta det når dere kan. Gi beskjed til der dere skylder penger at "Hei, pga jobbsituasjon har jeg ingen mulighet til å betale regning x før om to måneder. Jeg skjønner at det påløper renter i mellomtiden, men ville bare gi beskjed om at jeg kommer til å gjøre opp for meg". Også fordeler dere noen av utgiftene slik.

I mellomtiden: si opp nettflix, spis billig, kutt utgifter og se om dere har noe å selge.

Det ordner seg :) 20 000 er mye penger, men i det lange løp er det småpenger.

Anonymous poster hash: 02795...93b
Gjest Antarctica
Skrevet

Ring og få henstand på alt. Få regninger delt opp, gjør avtaler om avbetaling. Alle er jo helst ute etter at du skal klare å gjøre opp for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...