Gå til innhold

Fellesgave til hele familien..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst å gjøre en ny vri på julegavene i år og kjøpe en fellesgave (gjerne en opplevelse)til hele familien. Men hva hadde du blitt glad for å få til din familie?? Tenker rundt ca 1000 kr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lyst å gjøre en ny vri på julegavene i år og kjøpe en fellesgave (gjerne en opplevelse)til hele familien. Men hva hadde du blitt glad for å få til din familie?? Tenker rundt ca 1000 kr.

Man får dessverre ikke store opplevelsen for 1000kr, hvis det er ca 4 stk i familien . Fin tanke, men hvis du ikke tenker kino eller lekeland så må du opp i pris

Anonymous poster hash: 98668...81b

Skrevet

Gavekort på kino så kunne vi gått på kino i romjula (vi er seks stykker så det går fort en tusenlapp i billetter og popkorn, derfor er vi på kino maks en gang i året)

Anonymous poster hash: c8968...63c

Skrevet

Årskort på lekeland/akvarie/badeland.

Kinobilletter.

Brettspill.

Skrevet

Hvor mange er dere i familien? 1000 kr gir jo ikke så mye til opplevelser...

Kino er jo foreslått. Hva med Disney om ice, teknisk museum eller annet museum?

Jeg kjøper alltid en fellesgave til hele familien. I år blir det et spill, husker ikke hva det heter, men det er noe tog greier gjennom Europa. I tillegg får vi alle et nytt og morsomt dørskilt da det vi har ser ut som om det er fr 80-tallet.

Tidligere har de/vi fått billetter til en stor kamp innen den idretten vi alle elsker og spiller, det ble full jubel:)

1 år kjøpte jeg en boks med disneyfilmer og nye pysjer til alle sammen, så satt vi et par julemorgener i pysjen og så film, det var også veldig fint.

Anonymous poster hash: a7595...b60

Skrevet

Til den prisen passer det med inngang til badeland eller kino. Fin gave det 😃👍

Anonymous poster hash: e28f3...3ce

Skrevet

Det er ikke til meg og min familie, men til mine svigerinner med familier. De har 3 unger hver, i alder 2-15 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...